| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Ghastly Orc

Založen: 23. 05. 2004 Příspěvky: 182
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 12:15 pm Předmět: |
|
|
Tak tenhle nápad se mi moooc líbí. Dobrý nápad - jsem pro všema jednadvaceti ! _________________ Ghastly, Adept Spolku, tulák a dobrodruh |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Baltik Obyčejný Havran
Založen: 08. 07. 2004 Příspěvky: 168 Bydliště: Hospoda
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 1:49 pm Předmět: |
|
|
| Retromancer napsal: |
Dodam jen, ze nedoporucuji vzhledem k cenam komponent do konecneho rozhodnuti ohledne NB statusu mystiky skladat.
|
Nikdo nerika, ze budou horsi ani lepsi, je to sazka do loterie |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Baltik Obyčejný Havran
Založen: 08. 07. 2004 Příspěvky: 168 Bydliště: Hospoda
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 2:01 pm Předmět: |
|
|
| Frantisek napsal: |
mystiků, ale sebou by měl třeba navíc 1M +bronzovou sošku. s tímto by se umožnilo složit NB věc. (pak je otázkou, jestli vždy složit a nebo s nějakou šancí, ale mohla by být aspon 50% a ne 30%) Přecejenom sehnat sošky je problém...
|
Uvedom si prosim jednu vec - top itemy nemaji byt primarne veci ceny, ale schopnosti daneho hrace, a jen ti nejlepsi by je meli byt u sebe nosit. Nejlepsi at uz v tom, ze se dokazou ubranit vrahum (k cemuz jim ma ten predmet napomoci), nebo v tom, ze neumiraji v dungeonech.
NB status za jakoukoli cenu udela pouze to, ze po nejake dobe nosi ty nejlepsi predmety na serveru kazda llamka jen proto, ze si nasyslil dost penez a protoze prestoze nic neumi, tak se nemusi bat, ze o ni prijde.
Proste nahrazuje herni schopnosti schopnostmi ekonomickymi (a to vubec nemluvim o tom, ze obcas se kupuji gp za real ((((((( )
Proste NB flag kazii system  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 2:07 pm Předmět: |
|
|
Balt ma pravdu na 50-99 procent.
To tech 1-50 procent je mnozstvi lagu v kritickych pasazich. Ono muzete byt sebelepsi, ale kdyz jdete 4 Pride a chyti vas lag treba u kopu pred Wyrma, tak vam sebelepsi predmet a sebevetsi zkusenost asi moc nepomuze, protoze po vidite jen oblacek dymu a pak cerno
ale jinak souhlas
Edit: detail |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Retromancer Mirror Spider

Založen: 17. 11. 2003 Příspěvky: 473 Bydliště: Domek v pustine...
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 4:31 pm Předmět: |
|
|
JAk jsem uz psal jinde - ekonomicka stranka veci je, ze za urcitou cenu se da koupit vsechno. Pokud nebudou existovat NB predmety, bude i tak mit "sysel" daleko vetsi zasoby tech top itemu, ktere ale pravdepodobne nebude pouzivat (protoze o ne prijde) Otazkou pro me zustava, zda potom budou ty top veci hraci pouzivat - a to jak v PvM tak v PvP.
Vezmeme to na prizpevku Dreada u nas na foru na tema myth plate komplet :
| Dread napsal: |
Taky něco napíšu k mithrilu:
Výrobky z mithrilu by měly být velmi vzácné a velmi cenné (pomíjím úmyslně teď adamantium). Mithril je kov s vyjímečnými vlastnostmi, dává vysokou protekci a dokonce přidává sílu, obratnost...
Takže by měl být výskyt mithrilové rudy opravdu vzácný. Taktéž by mělo být velmi obtížné jeho zpracování...
Jenže celá tato úvaha má své velké ALE:
Vezmu to teď třeba jenom z hlediska těžkooděnce při PvM. Sféra vcelku nedobře zachází s výpočtem dmg obecně. Takže ani aspekty, které by měly dmg ovlivňovat nemají až takový význam, jako náhoda sama. Úplně zde chybí možnost total blocku úderu brněním, snížení či úplná eliminace dmg díky vykrytí štítem (parrying) atp. Navíc tu bohužel existuje možnost IK úderu dnes již téměř od každého lepšího NPC (proč byl vlastně IK zaveden ví snad všichni starší hráči). A to vůbec nemluvím o účincích ochraných kouzel...
Po té době, co mám na DP odehráno a teď na Endoru s možností srovnání, jak vlastně jednotlivé zákonitosti ovlivňují hru, si dovolím tvrdit, že ten mithril na DP není vlastně vůbec žádná "výhra", že používat třeba blood či black komplet není až takový rozdíl.
Takže můžu s klidem říct, že mithril nemusí být vůbec vzácný. Nejsou totiž vzácné ani jeho vlastnosti (alespoň ne natolik podstatně, aby to mohl hráč brát v potaz). |
Snad v tom uvidite ten samy smysl co ja - proste rozdil mezi itemem +1 ktery bude prikladem stat 10K a itemem +10 ktery bude stat prikladem 50K by mel byt takovy rozdil, aby se vyplatilo pouzivat item +10 i pri moznosti ztraty. _________________ Retromancer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 4:39 pm Předmět: |
|
|
Jo, to je fakt. Jenže to by znamenalo naprosté překopání celého systému, případě následný wipe...
PS: Proč byl zaveden IK? _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 6:20 pm Předmět: |
|
|
Treba proto, aby monstra meli sanci? Koukni na to ted - nedavat Balron IK, tak je to chudinka, maslo, ...
K brnenim - ano, proto nosim blood - pokud porovnam vykon/cena bloodu a mythu, vemu radeji blood na druhou stranu - tech +10 do statu muze kolikrat zachranit zivot, takze.. vyplati se, otazka je, zda 4x  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 6:32 pm Předmět: |
|
|
| Vilgerius napsal: |
| Treba proto, aby monstra meli sanci? Koukni na to ted - nedavat Balron IK, tak je to chudinka, maslo, ... |
No neléčit klerik tak dobře, nedávat vampové takový rány, a nemít takový AR zase takovej chudinka by nebyl. Spíš jsem myslel že v tom postu to byla narážka na něco konkrétního a mě zajímalo co. Asi Stone morf...
| Vilgerius napsal: |
| K brnenim - ano, proto nosim blood - pokud porovnam vykon/cena bloodu a mythu, vemu radeji blood :) na druhou stranu - tech +10 do statu muze kolikrat zachranit zivot, takze.. vyplati se, otazka je, zda 4x :) |
Přesně tak. Necrovo brnění přidává něco málo do síly a to byste se divili kolikrát jsem zůstal naživu se dvěma hp :o)). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 6:40 pm Předmět: |
|
|
Ohledne magickych povolani je to vice zjevnejsi. At jsem necro nebo mag, kdyz mam 100 magii jsem proste silny a nemusim nosit skoro nic krom regu.
Jak rikal Retromancer: Kdyz jsem mag nebo necro a mam na sobe magickou robu a brneni jsem o neco silnejsi, ale prijde mi ze penize, ktere do techto veci dam rozhodne neodpovidaji vysledku ktery podavaji, vzlaste za predpokladu ze one lez pomeren velice snadno prijit.
Proc je to u magickych povolani o neco zjevnejsi - nebot oni jendoduse musi mit onech 115 skillu aby mohli ono nebo tamto, kdezto u bojovych povolani lze preci jen s kazdym lepsim brnenim pozorovat (sice male ale prece) zlepseni. A co potom s robami slabsiho typu - necromanceri kteri teprve studuji si je jednoduse nemohou dovolit a tem zkusenejsim byvaji na nic. _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 6:52 pm Předmět: |
|
|
Klerik leci dobre? Ani nevis, jak to silene fizuje i pri healingu 110 (a tuplem diky Murphyho zakonum )
Ale jiste - zruste instant kill, snizte klerikum heal, snizte vsem armor, snizte vsem dmg... neni jednodussi ten IK? Takto se jevi jako vcelku logicke vyusteni. On stone by byl jinak na jedno pouziti, protoze stone umira +/- jen na IK ci lagy. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|