Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

AD&D
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mortaelth
Ettin


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 6:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Clerik nejsilnejsi povolani? Zalezi jak to beres. Clerik toho sice opravdu hodne vydrzi, ale to je jeho ukol, naproti tomu utok nema temer zadny, ve vetsine pripadu jen na svou nutnou obranu. Vsichni vedi co je ukolem clerika, tak to zde nebudu rozepisovat, ale urcite se o nem neda jednoduse rict, ze je to nejsilnejsi povolani, to se neda rict o zadnem povolani, kazde ma sve pro a proti
_________________
The Clerik,
Guardians
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 7:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No já tu mluvim o principu. Nemusíš bejt nejsilnější a nezabitelněj aby ses bavil. Ale z toho co píšeš jste měli asi špatnýho GM kterej se nezatěžoval nějakýma komplikovanějšíma situacema. A nejspíš asi taky nešetřil magickym vybavením, protože to co jsi napsal v poslednim postu je podle mě pravda. Hodně se to teď změnilo ku prospěchu přímýho boje. Nejen kvůli těm všem featům ale i co se týče síly povolání. V minulých edicích bylo trendem s magickýma zbraněma nešetřit a to se teď nesmí, protože to pak dělá z válečníků ultimátní zabijáky :o((. Nejnovější edice klade podle mě daleko větší důraz na záchranný hody, takže už nestačí jen čarovat okolo sebe a všechno to zabít. Člověk se musí smířit s tim že magie už je mnohem víc "kouzlo" než "zranění". Oproti tomu ale zase začali bejt všichna kouzlící povolání mnohem silnější v boji, což je super vzhledem k tomu že už nejsou podle povolání omezení na zbraně jako tomu bylo dřív. Takže palemasterovi můžeš dát třeba kuši. A nebo mu můžeš přece navlíknout i zbroj, třebaže si holt tolik nezakouzlíš ale myslim že na to je docednost která ti sníží šanci na selhání kouzla v boji, takže se to dá taky řešit.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ursus
Titán


Založen: 22. 04. 2004
Příspěvky: 1560
Bydliště: Na tomto světě už nebydlí

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 8:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen dotaz. Nejnovější edicí máš na mysli 3. edici nebo 3,5. edici?
_________________
Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 8:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám namysli 3.5, ale neni to zase tak zásadní rozdíl pokud vim.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ursus
Titán


Založen: 22. 04. 2004
Příspěvky: 1560
Bydliště: Na tomto světě už nebydlí

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 9:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dík za info.
Je pravdou, že velké rozdíly tam nejsou. Ale 3,5. edice je tuším zase o něco svobodnější a přibyly další featy atd., ale 100% to říci nemůžu. Já z Dungeon and Dragons využívám příběhy, nastíněnou mytologii a panteony, nikoliv systém hry.
_________________
Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Sharlon Emir
Nightmare


Založen: 12. 02. 2004
Příspěvky: 984
Bydliště: Místo věčného odpočinku

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nu vcelku jasne.

Na obranu naseho Pana jeskyne musim rict ze je VELICE schopny Smile

Ale pokud zna clovek ty pravidla nazpamet (jako nas Psy war.) tak nema nejmensi problem adaptovat se na jakou koliv situaci. Docela zasadni zmeny v 3,5 co jsem videl bylo asi hlavne prehodnocene ciselne manipulace - vcelku zjednoduseni tak aby se dalo lepe pocitat i s vyssimi cisly.

Apropo magickymi predmety tedy rozhodne docela skudlil a posledni dobou kdyz jsem ho potkal (ja s DnD hraju jednou nebo dvakrat za rok ale stoji to zato Smile ) a uz si normalne ztvrzele pripravoval dva tydny dopredu skupinku protivniku kterou nasi mistri nezmidli behem dvou kol ... Proste vezme jistou uroven vyzvi te skupiny setavi ji protovnika ktery by jim mel odpovidat. Krom toho nas Mnich vzivote nepoteboval jedinou zbran nebot uz holyma rukama umlati lecktereho dracka Smile)))

Upozornuji ze uz se preci jen ted jedna o postavy na 20. (kdyz jsem hral naposled ja tak na 16). Ve cvhili kdy mist mnich sedel drakovy na hlave a hazel 6 zachranych hodu na balanc jsem si rikal ze za magicka povolani to opravdu zacina byt nuda Smile))) Kor kdyz at uz clovek sesle cokoliv veskere osazenstvo uspeje na zachrane hody featy nefeaty. Opravdu pres vsechnu snahu mylsim ze v tomhle ohledu to ponekud uteklo ... otazka je jestli to dovedou dohnat nejaka prestyzni kouzla kazdopadne ta "zakladni" jsou naproto nedostacujici.

Dalsi tak torchu problem vidim ve faktu ze oproti tomu na co jsem byl driv zvykli jsou nyni rozsahy zachranych hodu ponekud sirsi stejne tak jako rozsahy AC a utoku ale co se nezmenilo porad se hazi 20 stenkou takze uz je nezbytne aby se o to vice dbalo na to co na danou skupinku pustit za nepritele.

Pak ke konci uz to zacne byt silene a kolem 35 urovne jsou vlastne bohove. . . minimalne polobohove Smile
_________________

Smrt je jediná životní jistota!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 10:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, máš pravdu. Proto se člověk na tu úroveň nesmí hned tak dostat :o)). Stejně jsou nejkrásnější ty začátky :o)).
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sharlon Emir
Nightmare


Založen: 12. 02. 2004
Příspěvky: 984
Bydliště: Místo věčného odpočinku

PříspěvekZaslal: po srpen 30, 2004 10:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:
Jojo, máš pravdu. Proto se člověk na tu úroveň nesmí hned tak dostat Surprised)). Stejně jsou nejkrásnější ty začátky Surprised)).


Jo s tim naproto souhlasim. Smrtizel prave ze nas GM rika ze prave ty zacatky vubec nebavi - holt si tam nemuze vymyslet ty silene a detailne udelane skupiny protivniku. Ale ja osobne se naprosto vyzivam v te pocatecni jednoduche promakanosti clovek ma tak torchu volnejsi ruce a zustava to pri zemi kdy chodi smlouvat aby si vubec kouil to lano nebo brousek na dyku. Jak to jde dal zacinaji byt prisery hodne specializovane a potom mivaji uz jen jeden slabi bod aby se nekrelo jinak jsou nesmrtelne.

Pac pak jde cloveku z tech cisel hlava kolem. Na druhou stranu kdyz uz tam nekdo umre tak je to spatny ( fakt je takovy ze se tam vetsinou nastesti jen upada do bezvedomi) - to je dalsi takovy problem potvory pozdeji maji DMG kolem 60 ale ty mas porad jako od zacatku hranici bodu kdy jeste zijes jen nekde pod - 10hp.
_________________

Smrt je jediná životní jistota!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.