| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:24 pm Předmět: |
|
|
| Sharlon Emir napsal: |
| Pajadin napsal: |
| Chtěl bych dodat, že necro má oproti mágovi jednu obrovskou výhodu...pokud se nemílím, tak jeho zdi se zakouzlí vždy, jsou průhledné a tudíž umožňují větší přehled ve stísněných prostorách...prostě se mi v tom, lépe bojuje, něz když nic nevidím...a mágova zeď se taky nemusí povést z důvodu blokace.. |
Tak "naše" zdi právě fiznou velice často a velice rády. Slovo "naše" jsem použil záměrně, protože "naše" zdi mají i mágové. A pak je tu taky skutečnost, že když jsou kouzleny ze svitků tak mají krátkou trvanlivost. |
Přesně. Uvědomte si že to nejsou "necrozdi". Mág je má taky a mág který neví že v určité situaci je lepší použít právě Energy Field by se to měl naučit.
Jinak co jsem pozoroval, zdi ze svitků od určité doby (tak měsíc zpět) začaly mít trvanlivost jako zdi z hlavy. Možná se to podařilo opravit, možná to jen někdy bugne a zmizí to rychleji..
Jinak Vil psal že je dobrý přes svitkouvou zeď postavit rovnou hlavovou zeď a má pravdu. Bohužel se tím necro dostane na polovinu many (v případě fizzu (i při 100 magery častějším než by si člověk přál a vzhledem k dlouhému casting timu velkého rizika chytnutí dmg který zeď fizzne skoro vždy), většinou pak následuje summ na uklidnění situace za zdí, nějaká ta para nebo An Ort a mana je pryč, takže už pak nepřipadá v úvahu další zeď, v případě TMR to znamená jednu, max dvě zdi navíc. Což není moc. Takže nespoléhejte na to že necro něco zazdí, přestože k tomu má prostředky a mnohokrát se mu to dobře podaří. Přesto nespoléhejte. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:25 pm Předmět: Re: Jak bojovat po boku necra? |
|
|
Ad boost:
Stejne jako mag nebo ranger. Btw stejne jako neboostnuty klerik (zaklad 80-100 neni rozdil, pokud klerik nebeha v bloodu a neboostuje se, neni o moc silnejsi - ik pro nej plati +/- stejne)
Ad ress: ress trva cca 0.5 vteriny (pokud ho dava klerik), takze zveda vse okolo. Pokud je okolo vice mrtvol, nez stiha zvedat a stale jeste zije, pak stejne nezveda, ale hiduje a vyhazuje zver.
Ad kdo ma prehled: diky, ze jsi na mou ironii, ktera rikala: "klerik ma vetsi prehled, protoze vidi kdo ze skupinky kde je + jak dlouho tam jeste bude, mag ma vetsi prehled, protoze se musi rozhlizet kdyz zdi a paruje, zatimco nekra primarne sleduje sve sumy" rekl: "presne"  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:29 pm Předmět: |
|
|
| Hellmaster napsal: |
| Takže nespoléhejte na to že necro něco zazdí, přestože k tomu má prostředky a mnohokrát se mu to dobře podaří. Přesto nespoléhejte. |
Presne tak. Na zdi je primarne mag, na sumy primarne nekra. Doplnuji se v pare. A samozrejme - mag ve volnem case pomaha se sumy, nekra v krizi pomaha se zdi (cimz jsem nechtel rici, ze mag ma vice prace jen kdyz to neni potreba, a nekra ma vice prace, kdyz to je potreba - tj. ze je dulezitejsi. Tak jsem to nemyslel) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:40 pm Předmět: Re: Jak bojovat po boku necra? |
|
|
| Vilgerius napsal: |
Ad boost:
Stejne jako mag nebo ranger. Btw stejne jako neboostnuty klerik (zaklad 80-100 neni rozdil, pokud klerik nebeha v bloodu a neboostuje se, neni o moc silnejsi - ik pro nej plati +/- stejne |
Chyba. Rozdíl mezi 80hp a 100hp je instant/neinstant od orka kulometčíka, elfa, LSN a podobných pavouků, dračího flusu, lichova zemětřasu, velmi šťastné rány kyklopa...a mohl bych pokračovat dál. To že mezi 100 a 120ti je podobný rozdíl už je detail, který se necra netýká :o)). Prosím, nech tenhle topic jen o problémech necrů.
| citace: |
| Ad kdo ma prehled: diky, ze jsi na mou ironii, ktera rikala: "klerik ma vetsi prehled, protoze vidi kdo ze skupinky kde je + jak dlouho tam jeste bude, mag ma vetsi prehled, protoze se musi rozhlizet kdyz zdi a paruje, zatimco nekra primarne sleduje sve sumy" rekl: "presne" :) |
To "Přesně." byla taky ironie :o)).
Ale teď vážně...opravdu má necro velmi dobrý přehled, pramenící z toho že nemá nic úplně konkrétního na práci. Necro primárně nesleduje summy. Ano, vykouzlí je a dává jim povely podle situace, ale věř že na to se zase tak moc soustředit nemusí, je to víceméně automatická činnost. Takže necro si ovládá summy a při tom si prohlíží jak támhle ten war mlátí, jak se támhle respnul ten ptáček, jak támhleten zvedl tamtoho, jak ten klerik hidnul támhle, jak támhleten mág asi brzo umře a asi to nezvládne zazdít atd. Tedy pokud jsi mi tou ironií chtěl říct že si myslíš že s tím přehledem o situaci to není jak jsem psal. Většina věcí co necro může dělat je nahraditelná, tudíš necro jen sekunduje. V takových situacích ten přehled skutečně má. Pokud dělá něco pro něj unikátního (zvedání nebo VDS), pak už se zařazuje na úroveň ostatních povolání.
Nechtěl jsem o tom dizkutovat. Chtěl jsem to prostě oznámit. Je to tak, alespoň necrové si to myslí, tak jim to neberte a snažte se toho využít :o). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku

Naposledy upravil Hellmaster dne so říjen 30, 2004 4:01 pm, celkově upraveno 2 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Pajadin Wyrm

Založen: 28. 01. 2004 Příspěvky: 2083 Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 2:33 pm Předmět: |
|
|
Všechno co tu říkáte je pěkné, ale kdybyste to viděli, tak změníte trošku názor:) Příště to natočím a rozebereme si to v kabině _________________ Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 4:28 pm Předmět: |
|
|
Shrnuto - nekro ma delat svou praci, tj. sumy a para. Kdyz muze pomoci stenou, tak stenu - je jedno, ze treba ze svitku vydrzi mene, protoze kratkodoba stena je stale lepsi nez zadna (mezitim se muze vzpamatovat mag a dodelat svou praci - tj. tu stenu).
Nekra lehko umre, proto by to nemel delat ani to riskovat muze ho zabit flus ci kouzlo - proti kouzlu pomuze IJS (rr, svitek), proti flusu to, ze si davate pozor (i presto vas muze potkat, ale to je normalni). Nic pozemniho by vas zabit nemelo - mate paru, jste rychli, muzete kouzlit PF pred sebou a obehnout ji, muzete vyhodit zver jako klamne cile.
Nekro je skvely a v mnoha dungeonech setsakra pomuze - zvedani i kdyz je omezovane (ono nebyt omezovane, tak je to ultimati vec) je velice silne, silni a levni a rychle vyvolatelni sumove prebiji maga.
Problem nekterych nekromanceru muze byt to, ze vidi maga a chteji byt jako on. Nemame morf! Nemame rychlou stenu! Ale to neni nekri prace, to je prace pro maga. Nekro exceluje v jinych vecech, viz zminene zvedani, ktere se da pouzit na opravdu hodne mistech, stejne jako skvely sumove.
To musi take respektovat ostatni clenove druziny - ten lost soul nema paru z legrace, ale proto, ze je rychly a nekru da na par ran.
Nekra muze byt a mnoho nekre je VELICE platnymi cleny druziny. Dungeony jako treba Cove nebo Pride by se mi bez nekry nechteli jit. Ne ze by to neslo - ty dungeony jdou dat bez vice povolani (bez rangeru, bez magu, bez paladinu, Cove jde dat bez klerika vampa ci wara...), ale proto, ze:
a] nekra tam VELICE pomuze
b] je super sledovat nekru v akci, protoze stale neco dela
ps: zjistil jsem, ze kdyz se mi prestane darit, zacnu zbytecne umirat a moc casto. Pritom kdyz si verim, tak jsem schopen neumrit ani v kritickych situacich. Takze si verte, bude to o 200% lepsi. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Retromancer Mirror Spider

Založen: 17. 11. 2003 Příspěvky: 473 Bydliště: Domek v pustine...
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 5:49 pm Předmět: |
|
|
Ja bych zas nechtel jit zadny dung bez maga
Ale jasne - chapu uzitecnost tohohle topiku. BTW - v guilde ted nemame zadneho aktivniho necra, a vidim to jako velikou skodu...  _________________ Retromancer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 6:35 pm Předmět: |
|
|
Nekra je zpestreni, ne nutnost. A jit dung bez maga je sebevrazda. Nekde to jde, ale treba ten Pride bez maga je hloupost. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 6:40 pm Předmět: |
|
|
Spíš bych rád upozornil na jednu věc. Dva necrové se v partě špatně snášej, ne proto že by si nějak konkurovali, ale navzájem se jim matou summové a hodně jim to komplikuje situaci.
S opravdu schopnou partou myslim že se dá dát Pride bez mága, jen s pomocí necra. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 6:51 pm Předmět: |
|
|
| Timeo napsal: |
| Nekra je zpestreni, ne nutnost. A jit dung bez maga je sebevrazda. Nekde to jde, ale treba ten Pride bez maga je hloupost. |
Jasne, stejne jako nepujdu Pride bez klerika. To neznamena, ze vsechna ostatni povolani jsou zpestreni. Nekra je v Pride skvely. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|