Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: ne únor 15, 2004 7:24 pm Předmět: |
|
|
aha a kdy je vlastne ten spravy moment to by se mi opravdu hodilo tedy ne ze by po me liche sel nutne po kazdem zrcadlu ale nenapadlo me ze je proto nejaka zakonitost... kdy tedy mam hazet zrcadlo ? _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: ne únor 15, 2004 7:46 pm Předmět: |
|
|
No, zkusim to popsat :o)). Je to asi tak, že ve chvíli, kdy se na sebe začínáš to zrcadlo kouzlit (to znamená chvíli potom, co ho začneš kouzlit, respektive ve chvíli, kdy necromancer dokončuje své gesto rukama) musí mít liche nějaký příkaz, který provádí. Zjednodušeně by se dalo říci, že lze spustit kouzlení zrcadla a hned nato zadat lichovi all kill na libovolný cíl (jde to pak přece stornovat) a on si jakoby nevšimne že Ty kouzlíš zrcadlo. Někdy se mi to podařilo i s all come, ale s tímhle příkazem to znamená, že Tě liche nesmí dohonit, protože tím se "zastaví" a může si všímat toho že zrcadlo kouzlíš. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: ne únor 15, 2004 8:17 pm Předmět: |
|
|
jop to zni logicky aspon vim na cem jsem, dik _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gate keeper Phoenix
Založen: 22. 10. 2003 Příspěvky: 1440 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne únor 15, 2004 11:27 pm Předmět: |
|
|
Dovolim si Krute zasahnout do Vasi diskuze. NEmam sice k dispozici Lichy, ale dovolim si tvrdit, ze Water Element se chova uplne stejne. Tedy Jakmile El zakouzli na kohokoli, najde si dalsi cil sam. Tedy, pokud jsem v dohledu ja, jsem to ja. A jelikoz elementi primarne utocej po sumonech( asi i lichove) nemohu nechat dva elementy bez dozoru.
Moje taktika je nasledujici. Vykouzlim Ela, prejmenuju ho na a. vykouzlim druheho a pote ukoluju a kill a all kill. all kill pokazde zaukoluje toho posledniho vyvolaneho. Lich podle me reaguje uplne stejne.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po únor 16, 2004 12:31 am Předmět: |
|
|
To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu. Z tohoto důvodu je snazší pojmenovat oba. Já osobně licha pojmenovávám vždy, pokud se chystám kouzlit ještě něco dalšího a all kill si "schovávám" na manstra vyvolaná jako dodatečnou posilu.
Jinak jak jsem psal výše - máš pravdu. Podle mě se nevyplatí nechávat nebezpečná monstra typu liche nebo water osamotě, protože jak říkáš, jdou do sebe. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: st únor 18, 2004 9:12 pm Předmět: |
|
|
To je mazec, uz se tesim na lichy
Karlosi, levou mam na numerce, pravou na mysi a mys vpravo, takze zadny problem...
Jinak jsem se nekde doslechl o tom, jaky je rozdil mezi all kill a all attack, takze pri all kill pry summove pouzivaji i globalni kouzla, zato u all attack ne, ale neni to ozkousene. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne
Naposledy upravil Timeo dne st únor 18, 2004 9:59 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gate keeper Phoenix
Založen: 22. 10. 2003 Příspěvky: 1440 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st únor 18, 2004 9:21 pm Předmět: |
|
|
Hellmaster napsal: |
To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu. |
S timhl ebych nesouhlasil.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: st únor 18, 2004 10:13 pm Předmět: |
|
|
Gate keeper napsal: |
Hellmaster napsal: |
To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu. |
S timhl ebych nesouhlasil.. |
Tak v tom případě je možná liche o něco neposlušnější než water, protože u něj se to někdy stává (i když to není pravidlem, jak jsem psal). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miar Lizardman
Založen: 06. 12. 2005 Příspěvky: 209 Bydliště: The Travellers inn v Trinsicu, izba c.1
|
Zaslal: čt leden 05, 2006 1:21 pm Předmět: |
|
|
No tak z mojich skusenosti som rozdelil makra na dolezite, menej dolezite, a prkotinky.
Dolezite musia byt na klavesach ktore zmacknete raz a makro sa vykona.
U mna (warior)
F1 - heal self (placnutie jednej bandy)
F2 - drink GH
F3 - sipka self
F4 - salatek
F5 - hlavna jednorucka + stit (v makre na prehodenie zbrani pouzivam na konci makra prikaz uo.attack("lastattack") - vrelo odporucam prehadzovanie zbrani je potom omnoho jednoduchsie.
F6 - hala
F7 - strelna zbran (este nemam archery ale raz tam bude ex. bow of dar armor )
F8 - dyka (makro zapmata poslednuzbran, da do ruky dyku, hodi target, a po reznuti automaticky vsunie do ruky poslednu zbran... super na rezanie.)
F9 - sipka ktora caka na mojklik
F10 - sipka na lasttarget (tieto sipky treba na zhadzovanie zrkadiel nepriatelom)
F11 a F12 mam zatial volne, ale nieco dolezite tam coskoro pribudne
Q - attack last (preto ked v hre poviem IC tak myslim ICQ, ked poviem uest tak myslim quest atp )
+ ľ - target PK (najde automaticky PK ked sa objavi - pouzivam ked sa vynori jedno - p.s. ak ich je viac tak mozem aj tak len utekat...)
š č - to iste len si tam pridam monstrum - tieto dve moc nevyuzivam mam ich tam skor pre dobry pocit.
page up/page down - zosadnutie / nasadnutie na kona
insert - reve guards to som zaviedol potom ako ma nahanalo PK a lahol som lebo som v strese krical hlasky ako fuards, grds, giords a podobne ))))
dalsia skupina su makra ktore su dolezite ale nie zas tak zivotne
ctrl + F1 - healself doplna
alt + F1 - placnutie bandy na niekoho druheho
ctrl + F2 - vypije GC
alt + F2 - sipka self kazde 2 secundy (dobre na beh )
ctrl + F3 - in lor
Alt F3 rozhodne neodporucam je to nebezpecne blyzko alt F4...
pravy alt + F9 - vypitie GS
pravy alt + F10 - agilitka
pravy alt + F11 - stamina
pravy alt + F12 -manaref
(pozn.: vsetky chlemtacky mam na klavesach kvoli timeru ktori mi o 20sec. zahlasi ze mozem pit neico dalsie.)
ctrl + X - dvere
ctrl + H - hid
ctrl + D - detect
ctrl + ; - terminate all (ten je asi najdolzitejsi )
ctrl + R - kop trh
ctrl + O - oblecie brnenie
ctrl + L - loot
alt + x - rr
pravy alt a P - port zo svitku
ctrl + numlocove klavesy su na hlasky - zdar, all kill, all come atp.
no a potom nasleduju prkotinky ktore mozu mat na spustenie al vela klaves odrazu - je to dobre ze s avam to nemota pod ruky v boji.
ctrl + alt + F8 - odzbrojenie a removehat - kvole RP v meste
ctrl + alt + B - nakupovanie vendorov
a podoben blbosticky
P.S.: dufam ze vam nevadi ze vam tu pisem do rok starych diskusii )))) _________________ Nie ten človek žil viac, ktorý sa dožil vysokého veku, ale ten, ktorý svoj život naozaj precítil. Rousseau |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pajadin Wyrm

Založen: 28. 01. 2004 Příspěvky: 2083 Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)
|
Zaslal: čt leden 05, 2006 4:47 pm Předmět: |
|
|
Mno tak koukám, že warioři fakt nemaj co na ty makra dávat :o))
P.S.: Stačilo to napsat jednou :o) _________________ Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|