| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Frantisek Elder Daemon
Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 1750
|
Zaslal: ne srpen 01, 2004 11:48 pm Předmět: |
|
|
Podle me by to tak strasne nebylo.
Jednak kdyby lidi nemohli byt AFK, tak by se jejich pocet snizil a dorovnalo by to podminky o kterych se Vil zminil. Myslim ze by to vyslo nastejno, ale melo by to podle me lepsi RP efekt.
Dalsi vec.
Pokud by neco takoveho bylo, je nutne vzit v uvahu, ze zacinajici postava vetsinou treni tyto nudne skilly a pak az bojove a dalsi.. teda tak bych to delal ja. Proto by to melo takovy dopad, ze by lidi trenovaly vice skillu zaroven, chvili boj a pak zase nudnej skill, aby mohli monstrum nebo prizrak porazit.
Podle me, je to Helle vybornej napad, .... ale za kterej by te par nemyslicich pubertaku nemelo v oblibe, ale jednou by na to prisli, co je to RP  _________________ Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Wolf Despise Mage

Založen: 12. 12. 2003 Příspěvky: 2588 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne srpen 01, 2004 11:53 pm Předmět: |
|
|
Byl by to nejen přínos pro RP ale významně by to ulehčilo práci GM a ti by se mohli věnovat lepším věcem.
Puberťáci třeste se, Velké RP přichází!!!  _________________ podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Baltik Obyčejný Havran
Založen: 08. 07. 2004 Příspěvky: 168 Bydliště: Hospoda
|
Zaslal: po srpen 02, 2004 9:44 am Předmět: Re: Trénování nudných skillů |
|
|
| Hellmaster napsal: |
Každý jistě ví co tim myslim: Anatomy, Evaluating Int, Spirit Speak...
Zkrátka a dobře trénování těchhle skillů je nuda. Vlastně to obnáší jen neustálé opakování daného skillu a tedy makrování.
A tak mě napadlo: Nešlo by udělat, že by byla šance že při použití toho skillu se něco stane? Například při použití Spirit Speak by hrozilo, že se vedle mě objeví duch (jeho síla například úměrná velikosti skillu) a šel by po mě?
Za prvé nevim jestli je to vůbec technicky možné a proto jsem se chtěl zeptat někoho kdo by to věděl.
|
Bohuzel, skilly se nedaji navazat vlastnim scriptem (jde to resit oklikou, vypnout skill a nascriptovat ho pres item, viz taming, cooking, ale co by to udelalo s lagy si nedovedu predstavit) takze i kdyz to zni dobre, musime zustat u teorie.
Ono by sla jina moznost, rust skillu nejak ne-makro, at uz questy, ucast v dungu apod. V podstate to ma dve nevyhody (krome vyhod) - nejde makrovani zabranit uplne (ze by pri makru skill nelezl vubec) a jakmile poleze jen trochu, vzdycky nekdo kdo ma vic kompu makrovat bude. Druha podstatna nevyhoda je v tom, ze Exp systemy take nebyvaji idealni, naopak. Nekde se makruje, jinde se expuje nebo vagonkuje a opruz je to prakticky stejny |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Scarlos Skeleton
Založen: 13. 04. 2004 Příspěvky: 17 Bydliště: Voděrady
|
Zaslal: po srpen 02, 2004 8:14 pm Předmět: |
|
|
| No já myslím že by to nebylo špatný. ale nevím jak by se mág ubránil duchovi co by se objevil při tak 95 SS. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po srpen 02, 2004 8:30 pm Předmět: |
|
|
| Scarlos napsal: |
| No já myslím že by to nebylo špatný. ale nevím jak by se mág ubránil duchovi co by se objevil při tak 95 SS. |
Tak by se neubránil a umřel by. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Nosferatu Walking Carcass

Založen: 07. 07. 2004 Příspěvky: 866 Bydliště: The Wayfarer`s Inn, Izba č.1, Britain
|
Zaslal: po srpen 02, 2004 8:30 pm Předmět: |
|
|
A mal by ponaucenie ze dlhodobe opakovanie sa nevyplaca. _________________ Nosferatu - Plánovač Výprav, Thesist of Brujah clan
Nadanie ucit se je dar;
Schopnost ucit se je sikovnost;
Ochota ucit se je volba;
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Wolf Despise Mage

Založen: 12. 12. 2003 Příspěvky: 2588 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po srpen 02, 2004 8:42 pm Předmět: Re: Trénování nudných skillů |
|
|
| Baltik napsal: |
Bohuzel, skilly se nedaji navazat vlastnim scriptem (jde to resit oklikou, vypnout skill a nascriptovat ho pres item, viz taming, cooking, ale co by to udelalo s lagy si nedovedu predstavit) takze i kdyz to zni dobre, musime zustat u teorie.
Ono by sla jina moznost, rust skillu nejak ne-makro, at uz questy, ucast v dungu apod. V podstate to ma dve nevyhody (krome vyhod) - nejde makrovani zabranit uplne (ze by pri makru skill nelezl vubec) a jakmile poleze jen trochu, vzdycky nekdo kdo ma vic kompu makrovat bude. Druha podstatna nevyhoda je v tom, ze Exp systemy take nebyvaji idealni, naopak. Nekde se makruje, jinde se expuje nebo vagonkuje a opruz je to prakticky stejny |
Škoda škoda... to je "blbé" _________________ podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: st srpen 04, 2004 12:23 am Předmět: |
|
|
Nejvetsi zlo je stejne dual, to mi jikdo nevyvrati.. A lagy jsou posledni dobou az neunoste (coz je s tim provazane).. Aůe jak uz sjem slysel ze strany gm, nejde to osterit..
Ted mne napadlo, ze pro dual musi byt zvlastni client, neslo by tohle detekovat? nebo zavest 'autorizovany' dp klient.. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Necrostan Kyklop

Založen: 02. 03. 2004 Příspěvky: 655 Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .
|
Zaslal: st srpen 04, 2004 10:17 am Předmět: |
|
|
Podle me by to chtelo vice Gm. Nekteri by kontrolovali pres den, nekteri pres noc. Jinak jak to osetrit me nenapada. _________________ *Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*
Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|