Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Trénování nudných skillů
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: ne srpen 01, 2004 10:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je pravda a veliké mínus, bohužel..
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frantisek
Elder Daemon


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 1750

PříspěvekZaslal: ne srpen 01, 2004 11:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle me by to tak strasne nebylo.
Jednak kdyby lidi nemohli byt AFK, tak by se jejich pocet snizil a dorovnalo by to podminky o kterych se Vil zminil. Myslim ze by to vyslo nastejno, ale melo by to podle me lepsi RP efekt.
Dalsi vec.
Pokud by neco takoveho bylo, je nutne vzit v uvahu, ze zacinajici postava vetsinou treni tyto nudne skilly a pak az bojove a dalsi.. teda tak bych to delal ja. Proto by to melo takovy dopad, ze by lidi trenovaly vice skillu zaroven, chvili boj a pak zase nudnej skill, aby mohli monstrum nebo prizrak porazit.
Podle me, je to Helle vybornej napad, .... Smile ale za kterej by te par nemyslicich pubertaku nemelo v oblibe, ale jednou by na to prisli, co je to RP Smile
_________________
Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wolf
Despise Mage


Založen: 12. 12. 2003
Příspěvky: 2588
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne srpen 01, 2004 11:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Byl by to nejen přínos pro RP ale významně by to ulehčilo práci GM a ti by se mohli věnovat lepším věcem.

Puberťáci třeste se, Velké RP přichází!!! Twisted Evil Wink
_________________
podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Baltik
Obyčejný Havran


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 168
Bydliště: Hospoda

PříspěvekZaslal: po srpen 02, 2004 9:44 am    Předmět: Re: Trénování nudných skillů Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:
Každý jistě ví co tim myslim: Anatomy, Evaluating Int, Spirit Speak...

Zkrátka a dobře trénování těchhle skillů je nuda. Vlastně to obnáší jen neustálé opakování daného skillu a tedy makrování.
A tak mě napadlo: Nešlo by udělat, že by byla šance že při použití toho skillu se něco stane? Například při použití Spirit Speak by hrozilo, že se vedle mě objeví duch (jeho síla například úměrná velikosti skillu) a šel by po mě?
Za prvé nevim jestli je to vůbec technicky možné a proto jsem se chtěl zeptat někoho kdo by to věděl.

Bohuzel, skilly se nedaji navazat vlastnim scriptem (jde to resit oklikou, vypnout skill a nascriptovat ho pres item, viz taming, cooking, ale co by to udelalo s lagy si nedovedu predstavit) takze i kdyz to zni dobre, musime zustat u teorie.

Ono by sla jina moznost, rust skillu nejak ne-makro, at uz questy, ucast v dungu apod. V podstate to ma dve nevyhody (krome vyhod) - nejde makrovani zabranit uplne (ze by pri makru skill nelezl vubec) a jakmile poleze jen trochu, vzdycky nekdo kdo ma vic kompu makrovat bude. Druha podstatna nevyhoda je v tom, ze Exp systemy take nebyvaji idealni, naopak. Nekde se makruje, jinde se expuje nebo vagonkuje a opruz je to prakticky stejny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scarlos
Skeleton


Založen: 13. 04. 2004
Příspěvky: 17
Bydliště: Voděrady

PříspěvekZaslal: po srpen 02, 2004 8:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No já myslím že by to nebylo špatný. ale nevím jak by se mág ubránil duchovi co by se objevil při tak 95 SS.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: po srpen 02, 2004 8:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Scarlos napsal:
No já myslím že by to nebylo špatný. ale nevím jak by se mág ubránil duchovi co by se objevil při tak 95 SS.

Tak by se neubránil a umřel by.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nosferatu
Walking Carcass


Založen: 07. 07. 2004
Příspěvky: 866
Bydliště: The Wayfarer`s Inn, Izba č.1, Britain

PříspěvekZaslal: po srpen 02, 2004 8:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A mal by ponaucenie ze dlhodobe opakovanie sa nevyplaca.
_________________
Nosferatu - Plánovač Výprav, Thesist of Brujah clan
Nadanie ucit se je dar;
Schopnost ucit se je sikovnost;
Ochota ucit se je volba;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wolf
Despise Mage


Založen: 12. 12. 2003
Příspěvky: 2588
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po srpen 02, 2004 8:42 pm    Předmět: Re: Trénování nudných skillů Odpovědět s citátem

Baltik napsal:

Bohuzel, skilly se nedaji navazat vlastnim scriptem (jde to resit oklikou, vypnout skill a nascriptovat ho pres item, viz taming, cooking, ale co by to udelalo s lagy si nedovedu predstavit) takze i kdyz to zni dobre, musime zustat u teorie.

Ono by sla jina moznost, rust skillu nejak ne-makro, at uz questy, ucast v dungu apod. V podstate to ma dve nevyhody (krome vyhod) - nejde makrovani zabranit uplne (ze by pri makru skill nelezl vubec) a jakmile poleze jen trochu, vzdycky nekdo kdo ma vic kompu makrovat bude. Druha podstatna nevyhoda je v tom, ze Exp systemy take nebyvaji idealni, naopak. Nekde se makruje, jinde se expuje nebo vagonkuje a opruz je to prakticky stejny


Škoda škoda... to je "blbé"
_________________
podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Timeo
Arach


Založen: 01. 12. 2003
Příspěvky: 1016
Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu

PříspěvekZaslal: st srpen 04, 2004 12:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejvetsi zlo je stejne dual, to mi jikdo nevyvrati.. A lagy jsou posledni dobou az neunoste (coz je s tim provazane).. Aůe jak uz sjem slysel ze strany gm, nejde to osterit..
Ted mne napadlo, ze pro dual musi byt zvlastni client, neslo by tohle detekovat? nebo zavest 'autorizovany' dp klient..
_________________
Timeo.. zavaty v prachu na knihovne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Necrostan
Kyklop


Založen: 02. 03. 2004
Příspěvky: 655
Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .

PříspěvekZaslal: st srpen 04, 2004 10:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle me by to chtelo vice Gm. Nekteri by kontrolovali pres den, nekteri pres noc. Jinak jak to osetrit me nenapada.
_________________
*Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*

Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.