Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Lagy :p
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Smrt BOB
Mummy


Založen: 24. 11. 2005
Příspěvky: 105
Bydliště: Hostinec jhelom 2

PříspěvekZaslal: út březen 21, 2006 11:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Add CC: Primo sphera ve sve konekci ukazuje status hrace(Aspon u nas to delala) a CC poznas jednoduse:
Logout(Zvlaste v GZ, kde je instant) -> Postava mizi a ma status Logout
CC, nebo nasilne vypnuti klienta. ci vypadnuti internetu zpusobi neodezvu ze strany Clienta a Sphera by to mela zobrazit jako CC(Myslim ze Primo Conection Lost)
Sice je to zneuzitelne, protoze lze udelat hlidace co ti shodi client124.exe v procesech a tim nasimuluje CC
Myslim ze se to dokonce nekde z GM resilo, ohledne odlogu v dungu...
_________________
GONG, not so happy now...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Retromancer
Mirror Spider


Založen: 17. 11. 2003
Příspěvky: 473
Bydliště: Domek v pustine...

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 12:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Beztak resite kraviny Cool
AFK budou protoze to ty lidi proste nebavi cumet do monitoru na blby makro. Me to taky nikdy nebavilo a taky sem z UO sledoval maximalne journal - a i to s nejvetsim sebezaprenim. Zajimavy je ze jedna z moznosti ktere se samy nabizeji tu nikoho nenapadla - vymyslet system tak, aby nic neslo poradne makrovat, aby makro bylo zbytecne samo o sobe. Maximalne u crafta.

Ale zase narazime na zastaralost koule v tom, ze napriklad magery se nezlepsuje postupnym sesilanim vysich kruhu kouzel ale svetlem (a sipkou) a kovar vykove 30 000 dyk a najednou umi kovat mytherilove platy.... Lidi - dit jsou to opravdu zbytecne reci, chapu ze na foru DP se pise spousta nesmyslu, ale kazdej si preci musi uvedomit na jake maximum je vytahnuta hra na jakem enginu... Je to jako kdyby nekdo do Warcraftu I. vymyslel vkladani map 2048x2048, dalsich 400 typu jednotek a deset novych kouzel - stale bude obtizne obchazet maximalni pocet jednotek, stale kouzla nebudou fungovat tak jak mel v planu, protoze to proste moznosti toho starickeho systemu nezvladaji - a i s tim, ze to zvladaji spatne, jsou naroky na hardware neumerne velike... Ale kazdy jiste chape o cem mluvim Rolling Eyes Cool
_________________
Retromancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Valalaldur
Mirror Spider


Založen: 02. 10. 2004
Příspěvky: 475
Bydliště: Zakladni Materialni Sfera

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 1:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno... Tak kdyz neni mozny zabranit makrovani, tak by se asi melo udelat co nejstravitelnejsi, napada me treba BS. Clovek/makro se musi proklikat nekolika nabidkama... pak se mu v batohu hromadi vyrobky, ktery spali v traineru. A co kdyby mel v ruce trenovaci kladivko, kliknul by na iron ingy, rovnou to zacalo "kovat" dyku a pokazdy fizznulo. Twisted Evil
Pokus o vykovani by tam byl... v baglu zadny zbytecny odpad a ani zadny paleni v bs traineru.
Jen jestli by takova kulisarna sla udelat.
_________________
Valalaldur V.,,Ospalý Člen Spolku,,
"Braid her branches, life fulfilling
Goddess loving, Goddess killing."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Gate keeper
Phoenix


Založen: 22. 10. 2003
Příspěvky: 1440
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 8:45 am    Předmět: Odpovědět s citátem

2 val: Samozrejme by to slo. ALe je tady problem, ze se shard alespon trosku snazi udrzet PR pohled na vec. Proto se opravdu pouzivanim clovek uci a ne tim, ze vim, ze zkazim. Tim se toho opravdu moc nenaucim... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 10:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono by aspoň stačilo kdyby se nemuselo proklikávat těmi menu ne? Takže vytvořit kladívko s kterým by se dělaly rovnou jen dýky.. To zrecyklování na traineru by se hold nechalo kvůli RP Razz ..
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilgerius
Strašidlo


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 2599
Bydliště: Onen svět

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 10:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Retromancer napsal:
Beztak resite kraviny Cool
AFK budou protoze to ty lidi proste nebavi cumet do monitoru na blby makro. Me to taky nikdy nebavilo a taky sem z UO sledoval maximalne journal - a i to s nejvetsim sebezaprenim. Zajimavy je ze jedna z moznosti ktere se samy nabizeji tu nikoho nenapadla - vymyslet system tak, aby nic neslo poradne makrovat, aby makro bylo zbytecne samo o sobe. Maximalne u crafta.

Ale zase narazime na zastaralost koule v tom, ze napriklad magery se nezlepsuje postupnym sesilanim vysich kruhu kouzel ale svetlem (a sipkou) a kovar vykove 30 000 dyk a najednou umi kovat mytherilove platy.... Lidi - dit jsou to opravdu zbytecne reci, chapu ze na foru DP se pise spousta nesmyslu, ale kazdej si preci musi uvedomit na jake maximum je vytahnuta hra na jakem enginu... Je to jako kdyby nekdo do Warcraftu I. vymyslel vkladani map 2048x2048, dalsich 400 typu jednotek a deset novych kouzel - stale bude obtizne obchazet maximalni pocet jednotek, stale kouzla nebudou fungovat tak jak mel v planu, protoze to proste moznosti toho starickeho systemu nezvladaji - a i s tim, ze to zvladaji spatne, jsou naroky na hardware neumerne velike... Ale kazdy jiste chape o cem mluvim Rolling Eyes Cool

diky, usetril jsi mi par minut psani Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Smrt BOB
Mummy


Založen: 24. 11. 2005
Příspěvky: 105
Bydliště: Hostinec jhelom 2

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 10:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono by stacilo kdyby se nemusel chodit:
Weapons->Swords and blades->dyka navic RP to moc neni Dyka se spis ppouziva k praci nez jako zbran :)(Hodit ji do Tools a hned by bylo o 1 menu mene)
Ano to je otazka jestli to neudelat jako s tamingem, ale myslim si ze to neni nejlepsi cesta...
_________________
GONG, not so happy now...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Valalaldur
Mirror Spider


Založen: 02. 10. 2004
Příspěvky: 475
Bydliště: Zakladni Materialni Sfera

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 11:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate keeper napsal:
2 val: Samozrejme by to slo. ALe je tady problem, ze se shard alespon trosku snazi udrzet PR pohled na vec. Proto se opravdu pouzivanim clovek uci a ne tim, ze vim, ze zkazim. Tim se toho opravdu moc nenaucim... Crying or Very sad
Musis to brat tak, ze ne ze jsem to zkazil, ale ze jsem ten material pouzil a tu zmetkovou dyku jsem zahodil z okna. Wink A nebo rovnou stavil v peci. A nebo jak rika Rescuer jen se neproklikavat temi(a) ( jak se to tohleto Evil or Very Mad ) menu. Ona je vubec tak trochu nonrp vyroba silenyho mnozstvi dýk, takhle by vlastne clovek zkousel neco vykovat, at uz je to cokoliv, tak to zase roztavi... Ale na to jak moc je to RP kazdej kouka jinak.
Smrt BOB napsal:
Ono by stacilo kdyby se nemusel chodit:
Weapons->Swords and blades->dyka navic RP to moc neni Dyka se spis ppouziva k praci nez jako zbran Smile(Hodit ji do Tools a hned by bylo o 1 menu mene)
Troufnul bych si tvrdit, ze dýkou jsem toho zabil vic nez dlouhym mecem. Pokud jde o nastroje je tam hromada jinych druhů nožů.
_________________
Valalaldur V.,,Ospalý Člen Spolku,,
"Braid her branches, life fulfilling
Goddess loving, Goddess killing."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4906
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2006 12:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Retro, navrhni lepší řešení, pokud je tohle tak špatné. Přijde mi že tvůj názor je značně omezenej a jednostranně zaměřenej - nevidíš hlubší souvislosti (netvrdim že já je vidim). U hráče by to bylo OK, ale pokud se stavíš do role soudce, který říká co je a co není správně, je to dost špatně.

Rozčilujou mě rozumbradové kteří problematice dostatečně nerozumí (jako že nezasvědcený neosvícený člověk jí těžko pořádně porozumí) a přitom poměrně zásadně kritizují, zdánlivě přesvědčeni o neomylnosti a prozřetelnosti svých názorů ;o).

Makrování mě nebaví, je to otrava - nic proti, souhlasim s tim.
Tak jak je to na DP je to blbě, každýmu to přece musí dojít - tohle je to co mě rozčiluje ;o).
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Llewelyn
Malej drak


Založen: 04. 03. 2005
Příspěvky: 740
Bydliště: Nová Paka

PříspěvekZaslal: pá březen 24, 2006 4:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ale s dnesni stiznosti me napadlo jak afk kontroly, specialne vybranym hracu, dobrovolnikum (mozna specialni postavy), by se dala nejaka velmi vyrazna roba a flag, ze by mohli bez trestne zabit nekoho kdo je afk (nebo jail hulka a hodili by je do jailu), s tim ze by tito hraci byli zodpovedni a provadeli jako klasickou kontrolu, to by teoreticky slo ne? lepsi nez si mezi gm naverbovat nepovolane
_________________
Llewelyn- přítel ve zbrani
Mám vytvarované tělo! Kulatá je také tvar.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Další
Strana 10 z 12

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.