| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
NoX Ettin

Založen: 10. 06. 2004 Příspěvky: 49 Bydliště: Damodred's Stone
|
Zaslal: čt červenec 08, 2004 11:19 pm Předmět: |
|
|
| Ursus napsal: |
Já bych se tedy taky na něco zeptal.
1. Proč je zakázáno trénovat archery bez pauzy, když jsou NPC, která umí střílet šípy bez pauzy? Je správné, že hráč to nesmí, ale pak by to neměla umět ani NPC. Je to kvůli spheře? Není možnost s tím něco udělat? |
Bug archery kdy npc střílí při každém kroku, je hardcoded, pouze ve sphere 0.51 (v 0.55i+ už tento problém není) nuže, nedá se to tedy ošetřit. _________________ Galldrian "Nox" Damodred
Fourth Generation, Tremere Pontifex |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: čt červenec 08, 2004 11:46 pm Předmět: |
|
|
| NoX napsal: |
| Bug archery kdy npc střílí při každém kroku, je hardcoded, pouze ve sphere 0.51 (v 0.55i+ už tento problém není) nuže, nedá se to tedy ošetřit. |
Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
NoX Ettin

Založen: 10. 06. 2004 Příspěvky: 49 Bydliště: Damodred's Stone
|
Zaslal: pá červenec 09, 2004 12:11 am Předmět: |
|
|
| Hellmaster napsal: |
| Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně. |
bohužel to tak nemá být.
ošetřené to taky není, nemůžeš dávát každému šípu který vystřelí zvlášť jiný damage :p
damage je jedna , která se pak počítá na každej šíp (bere se to jako normální novej výstřel) _________________ Galldrian "Nox" Damodred
Fourth Generation, Tremere Pontifex |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: pá červenec 09, 2004 1:07 am Předmět: |
|
|
Vyvarujte se brani tezkych veci v bance, ja si takhle chtel udelat poradek a vypadla mi ven bedna s celym mym financnim i citovym majetkem. Jen tak tak jsem to stacil po kouscich nahazet zpatky a malem o to prisel (nabehly modre hyeny)..
Strelci.. nase smrt.. Nekromant neustoji ctyri sipy do jeho kostnate pr.. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Baltik Obyčejný Havran
Založen: 08. 07. 2004 Příspěvky: 168 Bydliště: Hospoda
|
Zaslal: pá červenec 09, 2004 10:40 am Předmět: |
|
|
| Hellmaster napsal: |
Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně. |
Rekl bych to tak, ze je to soucasne chyba, ale je to soucasne i spravne.
U potvory je mozne nastavit dva flagy - MT_WALK a MT_RUN, rychlost pohybu krome toho je dana i DEX monstra, rany sipem jsou souctem attacku potvory, attacku luku a bonusu za STR.
Takze nastavit to jde podle pozadavku aby to AK-47 nebyl (pak ale nesmi potvora behat).
Druha cast je osazeni, tam u vsech noveji (2 roky a mene) osazenych dungu si dovolim tvrdit, ze drtiva vetsina kulometu je osazena naprosto umyslne. Proste nektere potvory zatopi plechum (IK od balouna apod.) a prskalu se moc nedotknou, zatimco jine pekne zatopi prskalovi, zatimco plech/vamp s Ar kolem 70 v zakladu ani nevi ze na nej nekdo strili. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: pá červenec 09, 2004 1:38 pm Předmět: |
|
|
Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt a to je dobre clovek musi trosku pocitat, davat pozor... a plechove se maji naucit, ze para na strelcich ma svuj smysl (nebeha, nekulometuje).
Pokud se s tim pocita, tak to nevadi. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Gate keeper Phoenix
Založen: 22. 10. 2003 Příspěvky: 1440 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so červenec 10, 2004 8:20 am Předmět: |
|
|
| Vilgerius napsal: |
| Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt . |
tohele nneni pravda, pokud po prvni salve kopnes leceni a vypijes GH, tak te zabije az 3ti salva.. a to se da stihnout i hodit zed  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so červenec 10, 2004 10:56 am Předmět: |
|
|
| Gate keeper napsal: |
| Vilgerius napsal: |
| Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt . |
tohele nneni pravda, pokud po prvni salve kopnes leceni a vypijes GH, tak te zabije az 3ti salva.. a to se da stihnout i hodit zed 8) |
No nejúčinější obrana proti kulmetčíkům je podle mě hid, jenže to pak člověk nic neudělá - jen stojí a je hidnutej :o)).
Každopádně se prosím vraťme k původnímu určení tohoto topicu. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|