| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Bereg Sunrise Titán

Založen: 19. 11. 2003 Příspěvky: 1594 Bydliště: Wild of Northern Territory
|
Zaslal: so červenec 10, 2004 9:11 pm Předmět: |
|
|
| Jo dneska me tam vyhmtal Reiko jeste s jednim, takze tam vazne nema asi cenu chodit, je to tam plny vrhounu. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: ne červenec 11, 2004 7:40 am Předmět: |
|
|
No jasne ze je:
a] vrahove se to musi naucit, aby vedeli, jak na to
b] vrahove vi, ze mnoho modraku se chce jit podivat na pro ne bezpecnejsi dung, tak tam chodi take castji
ono je to brzo prestane bavit, verim tomu
jinak sleduju ze jsem mel asi docela stesti, kdyz jsem tam nikoho nepotkal... |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Naja Kráska

Založen: 07. 07. 2004 Příspěvky: 234
|
Zaslal: po červenec 12, 2004 8:10 am Předmět: |
|
|
dungeon byl predelan asi za 4 hodiny a ihned otevren, hlavni zmeny: protiprobihaci upravy (rozeberu dale), vymena ultralehkych monster za o kategorii vyssi potvurky - krom mirne zvysene zajimavosti, je lepe mit na jednom miste mene silnejsich potvor, nez mnoho slabych (bo lagy), pridani kratickeho useku s krakeny misto nutnosti vracet se blood elmum. Co se tyce antiprobihacich uprav: na zacatku je upraveny walking corpse (upravenym rozumejte dost obtizny pro maga - zere sumony, pri jedu se dolecuje, a velmi lehky pro par plechovek, hlidac ma v sobe klic, bez nejz se nedostanete dal (navic nema smysl klice harvestit). Za zamcenymi dvermi nasleduje velke mnozstvi hlidanych dveri na jedno otevreni (po smrti hlidace se otevrou jen jednou na par vterin a pak se daji otevrit pouze zevnitr cudlikem). Cely system bude samozrejme jeste nutno ozkouset, aby nahodou nebyl kontraproduktivni, ale verim ze se to osvedci a podobna opatreni budou postupne zavedena i do jinych dungeonu. chtela bych podotknout, ze se nejedna zdaleka o antiPK opatreni, ale o opatreni proti probehnuti dungeonu za 15 minut az na dno a proti vecnemu potkavani vyprav v pulce dungeonu, kdy ta co mela smulu musi odejit v polovine vypravy. PK jsou svym zpusobem take vyprava...
To, ze se budou u zacatku dungeonu ted nejakou dobu PK rojit je velmi pravdepodobne, ale vzhledem k pomerne rychle moznosti schovani se dovnitr dungeonu je to za nejaky cas prestane bavit. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Ursus Titán

Založen: 22. 04. 2004 Příspěvky: 1560 Bydliště: Na tomto světě už nebydlí
|
Zaslal: po červenec 12, 2004 10:22 am Předmět: |
|
|
Tak to musím zkusit.
Ty úpravy zní velmi dobře, hlavně ty monstra. Jestli to bude takové, jak říkáte, smekám (a že tohle mág udělá málokdy). _________________ Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po červenec 12, 2004 11:04 am Předmět: |
|
|
Jedinou potenciální nevýhodu bych viděl v tom že když uvnitř výprava vymře bude se mnohem hůře dostávat pro věci, což je ale detail a z určitých pohledů by se to dalo brát jako další plus :o)). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|