| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 6:43 pm Předmět: |
|
|
Tak za 1., to na co jsi reagoval bylo myšleno s nadsázkou a v zájmu zrozdílnění necra a mága.
2. Co se týče zbrojí, tak nějak jsme se shodli na tom že to neni výhoda ani jednoho povolání. A co se týče PvM, AR znát je. Jo, teoreticky by do sebe dobrý prsk neměl nechat kousnout. Heh. Ale praxe je jak všichni víme o trošku jiná a tomu občasnýmu kousnutí se prostě nikdo nevyhne, zvlášť v boji s mrňavými hady a ptáčky nebo mirror spidery na kterých je velmi znát rozdíl 30 a 50 AR.
Za 3. co se týče zdí, myslim že tu nikdo nechce pro necra mágovy zdi. To je jeden z těch správných rozdílů mezi povoláními. Psali jsme tu o tom proto, že je potřeba vzít v úvahu že je to mágova výhoda. A co se týče svitků a zdí, opět jsme o tom mluvili spíš z toho důvodu že argument jistých lidí "Štve tě že nemáš stone zeď? Jeď energy field ze svitků!" který má údajně tuto výhodu smazat s tím že to vlastně není žádná výhoda je naprosto zcestný a to co jsi napsal to jen potvrzuje, protože kdyby toto tvrzení platilo, nenosil by sis svitky na tu už tak mnohem rychlejší zeď :o)).
Za 4. Psal jsi že necro nikdy nepůjde místo mága. Je to tak a já s tim naprosto souhlasim, protože tak by to mělo bejt. Ale stejně tak by mělo platit že mág nikdy nepůjde místo necra. Což neplatí.
| citace: |
Shrnu to, necro ma to co ma mit krom morfu. Necro v dungu neni na zdeni a pokud je schopny, jeho hrac za nej umi hrat, ma s sebou vybavu (takze neni drzgresle) vezmu ho do dungu rad. Vsak on se tam uplatni i kdyby jen pomahal magum. Cilem neni vytvorit povolani, ktere bude lamat dungy samo, ale spolupracovat...
|
Koukni na to z pohledu necra.
| citace: |
PS : K tomu co psal nekdo na zacatku (kdyby se mag naucil ovladat 4 hady....) On by to mag umel, poradim necromantovi, aby si misto 4 chytrych Skeleton Warrioru vyvolala ony 4 hady, kteri jsou "blby jak trumpeta" a zkusil si je ovladat. Had (mezi nami) je sumon, ktery rad meni cil svych utoku po kazdem kousnuti (nebo 5 ubehnutych polickach) a s oblibou pozira ostatni hrace. (predevsim magy)
Proste - zkus si nekde v dungu ovladat 4 hady a jeste k tomu zdit, schvalne kolik ti hadi sezerou nestvur a kolik spoluhracu...
|
Heh...:o)). Tak nevím jestli jsi někdy za necra hrál. Ale mluvíš úplně...jako mág :o))). Vzhledem k tomu že necro umí hady čarovat, tak víme co jsou zač. Opravdu bych tu problém neviděl v neposlušnosti hadů, čimž nijak nechci snižovat dovednost mágů v jejich ovládání, jen...prostě tak :o)). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 7:17 pm Předmět: |
|
|
Tohle bylo v Morfu do necra jako reakce na Timea, vložil jsem to sem abychom se tam udželi od OT.
| Retromancer napsal: |
| Zrus necra a di do maga, jinak uz fakt nevim co rict.. Chces naprosto vsechno co ma mag. |
A co je to co by chtěl mág od necra?
| citace: |
| EDIT2 :Vybrali jste si necromanta, pokud se vam tolik moc libi mag, ze se mu chcete 100% podobat a pritom ho nechcete oslabovat, zalozte si maga. |
Ale vždyť my se mu nechceme podobat. Jen chceme mít v něčem taky trošku navrch a teď nemluvim o schopnostech který jsou vidět (zvedání, zdi atd.) ale o situacích!
Btw. čistě teoreticky, myslíš že by mága oslabilo kdyby se mu vzal jeho teleport z hlavy a VAO a dal se necrovi, přičemž by se tím zachovala ona rozdílnost? Jen čistě teoreticky...
Jinak stále platí to že hlavní roli hraje to jak je dobrej hráč a o povolání skoro nejde. Proto je tenhle topic utopií a jen takovou debatou o ničem, viz. to co jsem psal na začátku... _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Frantisek Elder Daemon
Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 1750
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 8:42 pm Předmět: |
|
|
Heh, tak ani nevim kde zacit.. prave jsem docetl celych 5 stranek najednou a myslim, ze musim upresnit nejake informace, o ktere se jiz pokusil i Retromancer... bude to dost chaoticke, protoze si presne nepamatuju, co vsechno jsem chtel rici.
Hlavni vec... mag je opravdu spise utocny a cpe se dopredu, aby rozdelil monstra a ulehcil praci klerikum a zivoty plechovkam. Ja jako mag ovladam maximalne 3 sumy (na vic nemam makra.... dosly tlacitka). Presto je to docela fofr ovladat 3 sumy, zdit a hlidat co se kde keme blizi.
Ano mag ma vice Int... presto na PvM nepiju nic jineho nez MR... jde spise o zvyk, ale halvne se na tom da prezit... i kdyz uz jsem taky parkrat zjistil, ze mi chybi mana... ale to jsou vazne krizovy situace.
Svitky na zdi.... ano do tezkych dungu rozhodne ano. Ted bych ale chtel pozvednout nekro steny. Pokud hodim kamenou zed na monstrum, je ve zdi dirka... pokud nekro zed, tak tam dirka neni a projde pouze jedna prisera... Je otazkou, ce je v jake situaci lepsi.
Kovove roby... pridavaji neco malo tusim do Int a Dex kolik presne nevim.
Tusim ze Hell psal, ze magove nosi +25 boty... malo magu ma tolik Fame aby to nosil. Jak napsal Retromancer... AR se nescita z roby a z kozeneho brneni.... opravdu problem.
Nekteri kdysi tvrdili (nebo tak mi to kdysi bylo zdeleno) ze magove spise nosi kovove roby. Zepry maji lepsi odolnost proti magickym strelam ci jak to tenkrat rikali....
Jedno je jasne, do PvP je AR dulezite, proto kozene veci a dobra roba. Do PvM je to podle me jedno. Kdyz uz se keme neco dostane,.... tak velmi pravdepodobne umru tak ci tak. Navic me se moc libi silver barvicka
Hodne podcenujete Wather Elementa. Lepsiho bouchace neznam. Jen je potreba se naucit jak ho zbavit v co nejkratsi dobe many... pak se mu nic nevyrovna a Earth El. se muze jit zahrabat.
Proc prevazne Pride chodi mag v morfu? Protoze slape po pastech a kdyz na nej neco vyskoci, tak mu to hned jednu strihne a lezi... v morfu ma sanci prezit tuto ranu a odplazit se v hadovi mimo jeho dosah a parnout potvoru.
Urcite jsem na neco zapomel, takze to nejspis zedituju a doplnim, ale ted uz si nevzpominam... Jedno je ale jiste. Mag je prevazne v utoku.... nekromancer v obrane. Bavime-li si o PvM... do PvP jeste moc nevidim, ale snad se to zmeni. Co je vsak nejdulezitejsi... vase postava vam musi sedet na telo. A to me mag rozhodne sedi. Kdyz sem si obcas zahral za Wariora... tak sem se citil nesvuj...
Nekromancerum chybi jiste veci, ale to je dela originalnejsi. To je jako byste se bavili v cem je lepsi Warior nez Paladin a naopak. Je to to same. Oba jsou dobri, pokud za sve postavicky umi hrat a hlavne je to bavi (umi se vzit do sve postavy).
E: Ano magove nenosi moc kozene brneni, protoze kdyz vazi mag 100, tak uz je fakt tezkej a to je vazne problem, protoze to na sebe nalozi skoro bezne... Hlavne jsou tezke svitky, Lahve, nemluve o Kegu. _________________ Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 8:59 pm Předmět: |
|
|
| Frantisek napsal: |
Svitky na zdi.... ano do tezkych dungu rozhodne ano. Ted bych ale chtel pozvednout nekro steny. Pokud hodim kamenou zed na monstrum, je ve zdi dirka... pokud nekro zed, tak tam dirka neni a projde pouze jedna prisera... Je otazkou, ce je v jake situaci lepsi.
|
Nojo, tak to vlastně máme výhodu že umíme jenom necro zeď! Co by za to kolegové mágové dali ;o))). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 9:01 pm Předmět: |
|
|
| Ale Helle, nekro nechodi dung kvuli stenam. Stejne jako klerik ci war nechodi do dungu kvuli stenam. Kvuli tomu tam chodi mag. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Ursus Titán

Založen: 22. 04. 2004 Příspěvky: 1560 Bydliště: Na tomto světě už nebydlí
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 9:01 pm Předmět: |
|
|
Nechci vám to kazit, ale zdá se mi, že se někteří dosti opakujete... _________________ Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Frantisek Elder Daemon
Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 1750
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 9:04 pm Předmět: |
|
|
| Hellmaster napsal: |
| Nojo, tak to vlastně máme výhodu že umíme jenom necro zeď! Co by za to kolegové mágové dali ;o))). |
My tu vasi zed taky umime, ale sme sipise hazarderi (asi to mame z toho pobytu v utoku) a tak vse sazime na jednu kartu... urcite to vyjde a zed hodime spravne a hlavne dostatecne rychle  _________________ Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 9:28 pm Předmět: |
|
|
| Vilgerius napsal: |
| Ale Helle, nekro nechodi dung kvuli stenam. Stejne jako klerik ci war nechodi do dungu kvuli stenam. Kvuli tomu tam chodi mag. |
A proč chodí do dungu necro? _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 9:34 pm Předmět: |
|
|
| Frantisek napsal: |
| Do PvM je to podle me jedno. Kdyz uz se keme neco dostane,.... tak velmi pravdepodobne umru tak ci tak. |
Moje rec To brneni akorat tizi a brani v rozheldu. _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Necrostan Kyklop

Založen: 02. 03. 2004 Příspěvky: 655 Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .
|
Zaslal: po srpen 30, 2004 11:56 pm Předmět: |
|
|
Jen jsem chtel rici jednu vec, u necra VFP neni moc dobry, pac kdyz si mag veme lepsi robu je na nic. _________________ *Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*
Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|