| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Pajadin Wyrm

Založen: 28. 01. 2004 Příspěvky: 2083 Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)
|
Zaslal: út září 21, 2004 10:02 pm Předmět: |
|
|
Já bych se k tomu rád vyjádřil, ale hraji již třičtvrtě roku a hraji na complu o 266MHz, takže si to dokážete představit...seká se mi to furt a ňáká PF mě nerozhodí No a když k tomu ještě přidáte lagy, tak si dovedete představit v čem hraju... _________________ Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Arkon Lizardman

Založen: 20. 05. 2004 Příspěvky: 220 Bydliště: Magincia/Moonglow
|
Zaslal: út září 21, 2004 10:17 pm Předmět: |
|
|
*tleska* Tak to te obdivuju ze jeste vubec hrajes  _________________ Sid Labien [Dreamers], Rahien Sorei, The Coramoor
Nabis Arboreus [-BF-], Venefica Magra, Flame of Tar Valon
"Non licet facere malum, ut eveniat inde bonum." |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: st září 22, 2004 12:05 am Předmět: |
|
|
*vzduchem se nesla myslenka*
..videl jsem clienta s vypnutymi svetelnymi efekty, lec nezkousel, mohlo by to vyresit.. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st září 22, 2004 7:44 am Předmět: |
|
|
Vypnout circle bez nej jsem mohl UO trhat i na P200 v dobe, kdy jsem zacinal  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Suerte Mummy

Založen: 25. 08. 2004 Příspěvky: 127
|
Zaslal: st září 22, 2004 11:11 am Předmět: |
|
|
vysvětlení tohoto jevu je spíše Baltovou doménou, ale i tak se pokusím.
Aby klient videl parafield je nutno prenést relativne velký objem dat. z toho plyne:
Mám pomalou linku? > Mám lagy
Mám pomalý komp? > Mám lagy
Mám sphe.... hm... to sem nepatri
Toto je jeden z důvodů, proč právě teď dochází ke změnám fieldů. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: st září 22, 2004 11:46 am Předmět: |
|
|
OK. Takže můj problém uzavírám s tím že ho nevyřešim.
Ale přejmenoval jsem topic abych ohledně fieldů nezakládal další a můžeme tu rozvinout diskuzi ohledně nového nastavení fieldů.
Novinky DP:
| citace: |
Vážení hráči,
Kvůli problémům Sphery (občasné kritické chyby) jsem byl nucen upravit scripty kouzel fieldů. Za účelem otestování jsem dal na server upravené fieldy, které kromě menších nároků na čas procesoru by měly být i použitelnější v boji. |
Vysvětlení na oficiálním fóru:
| citace: |
Z jistych technickych duvodu jsem zmenil na otestovani nasledovne funkcnost fieldu:
1. Fire field - kazde policko da pomerne rozumnou damage a zmizi.
(pokud by tato zmena byla zavedena na trvalo, znamenalo by to moznost urychlit radove rust skillu Magic Resist)
2. Poison field - proti NPC pusobi otravu jako drive, hraci zpusobuje okamzitou deadly otravu a zmizi.
3. Paralyze field - proti hraci zustava v puvodnim nastaveni (diskuse o (ne)vhodnosti zmeny viz O/CH forum), proti NPC parrne jednou a zmizi.
(pokud by byla tato zmena zavedena natrvalo, prinasi moznost snizit instantovost monster v tezkych partiich dungeonu pri zachovani slozitosti mista, tedy zvyseni hratelnosti)
Primarnim duvodem proc do toho hrabu jsou klasicke lagy a stabilita sphery, takze high priority.
Prosim jakekoli smysluplne reakce, zaporne, kladne, hlaseni chyb ci namety na zmenu sem. |
Tak co na to říkáte? Podle mě:
1) Přijde mi že maximální zranění které stěna uštědří je do nízkého AR (pokud to má vliv) možná až příliš vysoké vzhledem k tomu jaký je to kruh - štíplo mě to i za 35 jestli jsem si dobře všimnul. Jinak změna se mi líbí a rozhodně bych to tak nechal.
2) S tim jedem je to složitý. Když by něco jedovatilo monstra moc silně, bylo by to ultimátní zabíjedlo. Ale zase je škoda aby to kouzlo bylo nevyužitelný. Rozhodně bych udělal že políčko poison fieldu zmizí i pod normálnim monstrem, ne jen pod hráčem. Monstrum by mohlo dostat jed taky okamžitě, stejně jako hráč, pak by mohl být jed od hráčovi zdi na monstrum klidně třeba slabý. A nebo jinak. Co kdyby monstrum mohlo dostávat od hráčova fieldu taky deadly (případně by to mohlo být odstupňováno od skillu Poisoning) s tím rozdílem že by ten jed na monstru přestal ihned účinkovat, takže by to montrum bylo jedem zraněno jen jakoby pouze jednou? Pokud to tedy jde..
Mimochodem co se týče obyč poisonu, měl by podle mě zůstat tak jak je, rozhodně by neměl zabíjet.
3) Pokud to pomůže proti lagům, myslim že je dobře aby to tak bylo. Bude se holt muset trošku někde změnit taktika :o)). Řekl bych že si na to každej zvykne. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Gate keeper Phoenix
Založen: 22. 10. 2003 Příspěvky: 1440 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st září 22, 2004 1:14 pm Předmět: |
|
|
Projizdel jsem celyt focko a melo to podle me docela prinos:
1) chyba eni v animaci - mate rychlej kompl a ten to stihne( kdyz ne osud)
2) tim ze field zmizi v okamziku, kdy zapusobi odstrani pusobeni asitak 30x nez by zmizel casem (vynasobte si poctem fieldu v jedny obrazovce naplnenych mirrorama)
3) firestena nemela vyznam, pokdu bude i monstrum davat 35hp tak ji mozna budu kouzlit
4) poison field - nesmi otravit potvory - ultimatni zbran(zalevno zpozarohu zabiju cokoli) pokud maj potvory vyssi magii( inteligenci) nez hraci, mohli bny logicky hazet silnejsi kouzla ( tak jako maj vyssi str
5) najit vhodne vyuziti pro kouzlo obyc IN NOX .... je nanic, ale to i dalsi kouzla jako zamceni a odemceni, takze kdyz s nim dokazu snizit otravu, vlastne ho vyuziji
6) 100% souhlasim se vsim co pomuze od chyb sphery |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Kedrigern Orc

Založen: 25. 04. 2004 Příspěvky: 171
|
Zaslal: st září 22, 2004 2:40 pm Předmět: |
|
|
No me teda trosku vic vadi ten parafield, byla to takova pojistka kdy se clovek stacil za tu chvili vzpamatovat, dolecit, doplnit lahve atd. No uvidim az to vyzkousim v akci. _________________ Kedrigern z Hor Ticheho hromu
Anna-Maria sikovne devce |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st září 22, 2004 3:15 pm Předmět: |
|
|
| Gate keeper napsal: |
| 5) najit vhodne vyuziti pro kouzlo obyc IN NOX .... |
by ses divil, ale uz jsem videl jedno vyuziti v boji sice nezabilo, ale pomohlo  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st září 22, 2004 3:39 pm Předmět: |
|
|
| Kedrigern napsal: |
| No me teda trosku vic vadi ten parafield, byla to takova pojistka kdy se clovek stacil za tu chvili vzpamatovat, dolecit, doplnit lahve atd. No uvidim az to vyzkousim v akci. |
No pokud jsem to pochopil dobre, tak on parne a zmizi, ne?
Monstra pres sebe nechodi, ne?
Takze jediny rozdil je vtom, ze pokud je monstrum uvolneno, tak dalsi za nim se jiz nechyti, ale jde take...
...tj. jediny rozdil vidim v tom, ze u mass kouzlicich monster to bude s PF tezsi a bude vetsi legrace  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|