Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Fieldy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pajadin
Wyrm


Založen: 28. 01. 2004
Příspěvky: 2083
Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)

PříspěvekZaslal: út září 21, 2004 10:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych se k tomu rád vyjádřil, ale hraji již třičtvrtě roku a hraji na complu o 266MHz, takže si to dokážete představit...seká se mi to furt a ňáká PF mě nerozhodíSmile No a když k tomu ještě přidáte lagy, tak si dovedete představit v čem hraju...
_________________
Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arkon
Lizardman


Založen: 20. 05. 2004
Příspěvky: 220
Bydliště: Magincia/Moonglow

PříspěvekZaslal: út září 21, 2004 10:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

*tleska* Tak to te obdivuju ze jeste vubec hrajes Laughing
_________________
Sid Labien [Dreamers], Rahien Sorei, The Coramoor
Nabis Arboreus [-BF-], Venefica Magra, Flame of Tar Valon

"Non licet facere malum, ut eveniat inde bonum."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Timeo
Arach


Založen: 01. 12. 2003
Příspěvky: 1016
Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 12:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

*vzduchem se nesla myslenka*

..videl jsem clienta s vypnutymi svetelnymi efekty, lec nezkousel, mohlo by to vyresit..
_________________
Timeo.. zavaty v prachu na knihovne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilgerius
Strašidlo


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 2599
Bydliště: Onen svět

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 7:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypnout circle Smile bez nej jsem mohl UO trhat i na P200 v dobe, kdy jsem zacinal Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Suerte
Mummy


Založen: 25. 08. 2004
Příspěvky: 127

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 11:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vysvětlení tohoto jevu je spíše Baltovou doménou, ale i tak se pokusím.

Aby klient videl parafield je nutno prenést relativne velký objem dat. z toho plyne:
Mám pomalou linku? > Mám lagy
Mám pomalý komp? > Mám lagy
Mám sphe.... hm... to sem nepatri Smile

Toto je jeden z důvodů, proč právě teď dochází ke změnám fieldů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 11:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

OK. Takže můj problém uzavírám s tím že ho nevyřešim.

Ale přejmenoval jsem topic abych ohledně fieldů nezakládal další a můžeme tu rozvinout diskuzi ohledně nového nastavení fieldů.

Novinky DP:
citace:
Vážení hráči,

Kvůli problémům Sphery (občasné kritické chyby) jsem byl nucen upravit scripty kouzel fieldů. Za účelem otestování jsem dal na server upravené fieldy, které kromě menších nároků na čas procesoru by měly být i použitelnější v boji.


Vysvětlení na oficiálním fóru:
citace:
Z jistych technickych duvodu jsem zmenil na otestovani nasledovne funkcnost fieldu:

1. Fire field - kazde policko da pomerne rozumnou damage a zmizi.
(pokud by tato zmena byla zavedena na trvalo, znamenalo by to moznost urychlit radove rust skillu Magic Resist)
2. Poison field - proti NPC pusobi otravu jako drive, hraci zpusobuje okamzitou deadly otravu a zmizi.
3. Paralyze field - proti hraci zustava v puvodnim nastaveni (diskuse o (ne)vhodnosti zmeny viz O/CH forum), proti NPC parrne jednou a zmizi.
(pokud by byla tato zmena zavedena natrvalo, prinasi moznost snizit instantovost monster v tezkych partiich dungeonu pri zachovani slozitosti mista, tedy zvyseni hratelnosti)

Primarnim duvodem proc do toho hrabu jsou klasicke lagy a stabilita sphery, takze high priority.

Prosim jakekoli smysluplne reakce, zaporne, kladne, hlaseni chyb ci namety na zmenu sem.


Tak co na to říkáte? Podle mě:

1) Přijde mi že maximální zranění které stěna uštědří je do nízkého AR (pokud to má vliv) možná až příliš vysoké vzhledem k tomu jaký je to kruh - štíplo mě to i za 35 jestli jsem si dobře všimnul. Jinak změna se mi líbí a rozhodně bych to tak nechal.
2) S tim jedem je to složitý. Když by něco jedovatilo monstra moc silně, bylo by to ultimátní zabíjedlo. Ale zase je škoda aby to kouzlo bylo nevyužitelný. Rozhodně bych udělal že políčko poison fieldu zmizí i pod normálnim monstrem, ne jen pod hráčem. Monstrum by mohlo dostat jed taky okamžitě, stejně jako hráč, pak by mohl být jed od hráčovi zdi na monstrum klidně třeba slabý. A nebo jinak. Co kdyby monstrum mohlo dostávat od hráčova fieldu taky deadly (případně by to mohlo být odstupňováno od skillu Poisoning) s tím rozdílem že by ten jed na monstru přestal ihned účinkovat, takže by to montrum bylo jedem zraněno jen jakoby pouze jednou? Pokud to tedy jde..
Mimochodem co se týče obyč poisonu, měl by podle mě zůstat tak jak je, rozhodně by neměl zabíjet.
3) Pokud to pomůže proti lagům, myslim že je dobře aby to tak bylo. Bude se holt muset trošku někde změnit taktika :o)). Řekl bych že si na to každej zvykne.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gate keeper
Phoenix


Založen: 22. 10. 2003
Příspěvky: 1440
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 1:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Projizdel jsem celyt focko a melo to podle me docela prinos:

1) chyba eni v animaci - mate rychlej kompl a ten to stihne( kdyz ne osud)

2) tim ze field zmizi v okamziku, kdy zapusobi odstrani pusobeni asitak 30x nez by zmizel casem (vynasobte si poctem fieldu v jedny obrazovce naplnenych mirrorama)

3) firestena nemela vyznam, pokdu bude i monstrum davat 35hp tak ji mozna budu kouzlit

4) poison field - nesmi otravit potvory - ultimatni zbran(zalevno zpozarohu zabiju cokoli) pokud maj potvory vyssi magii( inteligenci) nez hraci, mohli bny logicky hazet silnejsi kouzla ( tak jako maj vyssi str Smile

5) najit vhodne vyuziti pro kouzlo obyc IN NOX .... je nanic, ale to i dalsi kouzla jako zamceni a odemceni, takze kdyz s nim dokazu snizit otravu, vlastne ho vyuziji Smile

6) 100% souhlasim se vsim co pomuze od chyb sphery
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kedrigern
Orc


Založen: 25. 04. 2004
Příspěvky: 171

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 2:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No me teda trosku vic vadi ten parafield, byla to takova pojistka kdy se clovek stacil za tu chvili vzpamatovat, dolecit, doplnit lahve atd. No uvidim az to vyzkousim v akci.
_________________
Kedrigern z Hor Ticheho hromu
Anna-Maria sikovne devce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilgerius
Strašidlo


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 2599
Bydliště: Onen svět

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 3:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate keeper napsal:
5) najit vhodne vyuziti pro kouzlo obyc IN NOX ....

by ses divil, ale uz jsem videl jedno vyuziti v boji Smile sice nezabilo, ale pomohlo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilgerius
Strašidlo


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 2599
Bydliště: Onen svět

PříspěvekZaslal: st září 22, 2004 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kedrigern napsal:
No me teda trosku vic vadi ten parafield, byla to takova pojistka kdy se clovek stacil za tu chvili vzpamatovat, dolecit, doplnit lahve atd. No uvidim az to vyzkousim v akci.


No pokud jsem to pochopil dobre, tak on parne a zmizi, ne?
Monstra pres sebe nechodi, ne?
Takze jediny rozdil je vtom, ze pokud je monstrum uvolneno, tak dalsi za nim se jiz nechyti, ale jde take...

...tj. jediny rozdil vidim v tom, ze u mass kouzlicich monster to bude s PF tezsi a bude vetsi legrace Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.