Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Čemu se vyhnout?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
NoX
Ettin


Založen: 10. 06. 2004
Příspěvky: 49
Bydliště: Damodred's Stone

PříspěvekZaslal: čt červenec 08, 2004 11:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ursus napsal:
Já bych se tedy taky na něco zeptal.
1. Proč je zakázáno trénovat archery bez pauzy, když jsou NPC, která umí střílet šípy bez pauzy? Je správné, že hráč to nesmí, ale pak by to neměla umět ani NPC. Je to kvůli spheře? Není možnost s tím něco udělat?


Bug archery kdy npc střílí při každém kroku, je hardcoded, pouze ve sphere 0.51 (v 0.55i+ už tento problém není) nuže, nedá se to tedy ošetřit.
_________________
Galldrian "Nox" Damodred
Fourth Generation, Tremere Pontifex
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: čt červenec 08, 2004 11:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

NoX napsal:
Bug archery kdy npc střílí při každém kroku, je hardcoded, pouze ve sphere 0.51 (v 0.55i+ už tento problém není) nuže, nedá se to tedy ošetřit.

Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NoX
Ettin


Založen: 10. 06. 2004
Příspěvky: 49
Bydliště: Damodred's Stone

PříspěvekZaslal: pá červenec 09, 2004 12:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:
Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně.


bohužel to tak nemá být.

ošetřené to taky není, nemůžeš dávát každému šípu který vystřelí zvlášť jiný damage :p

damage je jedna , která se pak počítá na každej šíp (bere se to jako normální novej výstřel)
_________________
Galldrian "Nox" Damodred
Fourth Generation, Tremere Pontifex
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timeo
Arach


Založen: 01. 12. 2003
Příspěvky: 1016
Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu

PříspěvekZaslal: pá červenec 09, 2004 1:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyvarujte se brani tezkych veci v bance, ja si takhle chtel udelat poradek a vypadla mi ven bedna s celym mym financnim i citovym majetkem. Jen tak tak jsem to stacil po kouscich nahazet zpatky a malem o to prisel (nabehly modre hyeny)..

Strelci.. nase smrt.. Nekromant neustoji ctyri sipy do jeho kostnate pr..
_________________
Timeo.. zavaty v prachu na knihovne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Baltik
Obyčejný Havran


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 168
Bydliště: Hospoda

PříspěvekZaslal: pá červenec 09, 2004 10:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:

Mě přijde že je to ošetřené defacto tim že ten jeden šíp koneckonců neubírá zase až tak moc. Vlastně kdyby mi někdo neřekl že to tak nemá být, asi bych si myslel že je to tak správně.

Rekl bych to tak, ze je to soucasne chyba, ale je to soucasne i spravne.

U potvory je mozne nastavit dva flagy - MT_WALK a MT_RUN, rychlost pohybu krome toho je dana i DEX monstra, rany sipem jsou souctem attacku potvory, attacku luku a bonusu za STR.
Takze nastavit to jde podle pozadavku aby to AK-47 nebyl (pak ale nesmi potvora behat).

Druha cast je osazeni, tam u vsech noveji (2 roky a mene) osazenych dungu si dovolim tvrdit, ze drtiva vetsina kulometu je osazena naprosto umyslne. Proste nektere potvory zatopi plechum (IK od balouna apod.) a prskalu se moc nedotknou, zatimco jine pekne zatopi prskalovi, zatimco plech/vamp s Ar kolem 70 v zakladu ani nevi ze na nej nekdo strili.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilgerius
Strašidlo


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 2599
Bydliště: Onen svět

PříspěvekZaslal: pá červenec 09, 2004 1:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt a to je dobre Smile clovek musi trosku pocitat, davat pozor... a plechove se maji naucit, ze para na strelcich ma svuj smysl (nebeha, nekulometuje).

Pokud se s tim pocita, tak to nevadi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gate keeper
Phoenix


Založen: 22. 10. 2003
Příspěvky: 1440
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so červenec 10, 2004 8:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilgerius napsal:
Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt .


tohele nneni pravda, pokud po prvni salve kopnes leceni a vypijes GH, tak te zabije az 3ti salva.. a to se da stihnout i hodit zed Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: so červenec 10, 2004 10:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate keeper napsal:
Vilgerius napsal:
Jojo, me se kulomet libi, pro maga je to z 90 procent jista smrt .


tohele nneni pravda, pokud po prvni salve kopnes leceni a vypijes GH, tak te zabije az 3ti salva.. a to se da stihnout i hodit zed 8)


No nejúčinější obrana proti kulmetčíkům je podle mě hid, jenže to pak člověk nic neudělá - jen stojí a je hidnutej :o)).
Každopádně se prosím vraťme k původnímu určení tohoto topicu.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.