Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Miar Lizardman
Založen: 06. 12. 2005 Příspěvky: 209 Bydliště: The Travellers inn v Trinsicu, izba c.1
|
Zaslal: pá prosinec 16, 2005 4:10 pm Předmět: |
|
|
No ja som minule isiel niekam vyuzivajuc cechovne porty, a cestou som videl v cechu wariorov nieco co mi vyrazilo dych. To ze tam je 15 parov sparingerov ma este logiku, aj ked je to blbost, ked sparing tak vo vlastnom zaujmne na mieste kde to tolko nelaguje. Ale to je vec toho ze sa buchacom a hilerom nechce vzdy ked si niekoho najdu trepat sa na nejake ine miesto a este dsa to da prekusnut.
Co ma zarazilo bol chlapik uprostred miestnosti trenujuci cooking. Nad hlavou aspon tri oblaciky you see XY burn fish. nedalo mi tak sa ho pytam preco ternuje prave tu kde je pohromade tolko ludi, a odbil ma argumentom "Ked tu minule dvaja trenovali odrazu alchemku tak to tu nikomu nevadilo" ...
to iste minule v cechu kraftov. Traja krafti tam buchaju nieco majstra, a uprostred miestnosti chlapik tri oblaciky nad hlavou "In por ilem". Sa ho pytam ze ci ozaj musi trenit magerku craftom priamo pod nosom ked je tolko inych miest - odpoved: "Ja si mozem trenovat kde ja chcem."
skratka chcem tym povedat ze kym nebude snaha zamedzit lagom u hracov tak GM sa moze aj rozkrajat... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rescuer Spider King

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 305 Bydliště: Nujelm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 11:52 am Předmět: |
|
|
1. bylo zdraženo kouzlo KVF na pětinásobek potřebných regů
Tohle omezení může vadit akorát tak těm, které GM nazývají "párregové pk šmucky".
2. došlo k zavedení timeru pro teleport svitky (war, craft, vamp v mrofu - velmi dlouhý timer mezi použitím svitku; paladin, klerik - o něco kratší timer, ale také hodně dlouhý; mág, ranger, necro a vamp v člověku - krátký timer) - následně bude upraven Despise
Zajímavá změna, která bude znamenat zavedení nových taktik, což nevidím jakou špatnou věc. Jen bude potřeba si na to zvyknout..
3. byla snížena síla jedu summon šorpionů
Škorpioni umožňovali lehce zlikvidovat silné potvory, to je pravda. Deadly sick bylo moc účinné, ale extremely jed bych jim nechal. Jak teď přesně škorpioni fungují nevím..
4. došlo k zásadní změně vampýrů - jelikož podoba kterou jim dáva morf není podobou přirozenou, je tato ode dneška při smrti ztracena. Timer na remorf byl snížen.
To snížení timeru na remorf určitě potěší. Jen tak dál s takovými úpravami. Vampír by měla být taková univerzální strategická postava a ne jen mlátička .
5. lvl 5 mapy (jakožto top item) již nepůjde vylovit z moře, také byl upraven poměr úspěšnosti získání ostataních map podle logiky. Zničení mapy bylo naopak citelně sníženo.
Mno nevím, sice lvl5 je top mapa, ale proč by se také nemohla plavit ve flašce po moři? Spíš bych jen upravil ty pravděpodobnosti, aby se nejčastěji lovila lvl1 a lvl5 by se našla zřídka. Takhle asi dost rybářů ztratí motivaci. Možná jsem měl smůlu, ale podle mě Lvl4 poklady nestojí za moc a když se teď jen málokdy vyloví jako top rybářský úlovek..  _________________ cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rescuer Spider King

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 305 Bydliště: Nujelm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 12:26 pm Předmět: |
|
|
Serpin napsal: |
Po testech:
Poznatek:
Timer mezi jednotlivou moznosti portnout je u paladina (podle meho mereni) 12 minut !!! |
Já jsem také testoval a šlo mi portovat po 15 vteřinách. Podle toho co je psáno, klerik a paladin by měli mít stejný timer.
15 vteřin už mi přijde docela přijatelné, z těmi 12 minutami jsi mě docela vyděsil .
Nezkoušel jsi to rychle zasebou? Když to píše "You can´t cast this spell yet", tak se ten timer taky přičítá znova..
Nebo že by to GM zas upravili? _________________ cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deathless Gazer

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Nujel'm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 1:03 pm Předmět: |
|
|
*kouká že se zde ještě nevyjádřil, tak to běží napravit*
1. bylo zdraženo kouzlo KVF na pětinásobek potřebných regů
Tak to mě osobně příliš nevzrušuje. Sice jsem měl v plánu začít s PvP, ale v těch lagách je to úmor a v čas, kdy nejsou lagy, tak to aby člověk hledal vraha pul hodiny:) Jinak přinejmenším souhlasím s tím, že 1xSS a 1xSA bylo na KVF hodně málo. Ale víc jak na 5 regů od každého bych to asi nezvedal, to se mi zdá zase až moc.
2. došlo k zavedení timeru pro teleport svitky (war, craft, vamp v mrofu - velmi dlouhý timer mezi použitím svitku; paladin, klerik - o něco kratší timer, ale také hodně dlouhý; mág, ranger, necro a vamp v člověku - krátký timer) - následně bude upraven Despise
U crafta teleporty nepoužiju, protože v domku nejdou ani kouzlit . Co mě šokuje, je pěkně dlouhý timer u Wara atd. I když má magery na max (30), tak poměrně často fizuje i teleport. A třeba když by se šel Terathan Keep, tak i tam je potřeba minimálně na jednom místě teleportu k překročení říčky (stoky). Takže, když mi svitek fizne, což je docela pravděpodobné, bude muset na mě muset zbytek výpravy nějakých 15 minut čekat (možná ještě déle). To mi přijde jako zbytečná pruda (leda že by se ve všech dungách upravila určitá místa, aby se tomu předešlo. A to nemluvím o pastech v dungeonu typu Despise nebo Pride, ale to už se řeší, jak bylo uvedeno na fórech. V lehčích dungách by se měl člověk bez TP obejít. Ale je nepříjemné, pokud se zapadne do terénu, tak se pak dostávat ven. To už bude asi rovnou lepší portnout pryč přes knihu. Jen jsem zvedavej, co budu dělat s tima 9k kusama teleportu, co mám v domku
3. byla snížena síla jedu summon šorpionů
Také by mě zajímalo, jak to teď funguje. Myslel jsem, že byla úprava myšlena tak, že bude dávat slabší jed, ale jak je vidno, tak je už problém s tím, jak oběť nakazit. Nicméně v lehčích dungách se obejdete i bez toho a do HC chodí přeci jen větší počet hráčů, takže se mohou dostatečně vybavit sekáčkama a dýkama. Sice jde víc "o krk", ale zase to bude na jednu stranu zajímavější.
4. došlo k zásadní změně vampýrů - jelikož podoba kterou jim dáva morf není podobou přirozenou, je tato ode dneška při smrti ztracena. Timer na remorf byl snížen.
S vampíkem jsem nikdy nehrál, takže ani nevím, jaký měl timer předtím.
5. lvl 5 mapy (jakožto top item) již nepůjde vylovit z moře, také byl upraven poměr úspěšnosti získání ostataních map podle logiky. Zničení mapy bylo naopak citelně sníženo.
Když je zrušeno tahání mapek z moře, tak bych ale také zvedl její hodnotu. Tím myslím jak pokladovou, tak příšerovou. Co se týká ostatních levelů mapek, zvýšil bych jejich obtížnost, hlavně u levelu 3 a 4. Na lvl 4 stačí většinou jeden nebo dva lidi, což mi připadá slabé. Byl jsem kdysi jedním z rybářů, kteří jedno období lovili poměrně často, ale nyní to nebude tak přitažlivé a sníží to jejich aktivity. Ale myslím si, že to bylo hlavním záměrem této úpravy, nebo se mýlím? _________________ "Dospělost začíná toho dne, kdy přijímáme zodpovědnost za své činy."
http://deathless.cz
Deathless The Hand of Death, Člen Spolku
Connan Brave Warrior
Coopernik Senior Craft
Conjurer Junior Mage |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Serpin Kyklop

Založen: 07. 10. 2004 Příspěvky: 626 Bydliště: Hrob
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 1:28 pm Předmět: |
|
|
At to zkousim jak to zkousim, zadnejch 15 vterin mi nejde. _________________ Spravedlivý
(člen Spolku) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rescuer Spider King

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 305 Bydliště: Nujelm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 1:39 pm Předmět: |
|
|
Tak 15 vteřin to nebude.. zkoušel jsem to předtím jen v domku, kde to psalo buď že ještě nejde znovu kouzlit, nebo že nejde kouzlit v domě (při té hlášce jsem čekal, že už jde kouzlit znovu). Ale realita je jiná, při skutečném zakouzlení jsou jiné timery, takže zkouším znovu a zatím to nevypadá moc dobře . _________________ cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deathless Gazer

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Nujel'm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 1:42 pm Předmět: |
|
|
U wara - poslední testování - po 12. Minutě to již jde použít znovu. Tak jsem to zkusil a opět fiz (i když jsem měl všecho a byl jsem vklidu). Nechci vidět až půjde větší výprava a bude se potřeba někam portovat. _________________ "Dospělost začíná toho dne, kdy přijímáme zodpovědnost za své činy."
http://deathless.cz
Deathless The Hand of Death, Člen Spolku
Connan Brave Warrior
Coopernik Senior Craft
Conjurer Junior Mage |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rescuer Spider King

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 305 Bydliště: Nujelm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 3:04 pm Předmět: |
|
|
Napočítáno 10 minut 30 vteřin. Na můj vkus trochu moc ale bude se to muset překousnout. _________________ cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Naja Kráska

Založen: 07. 07. 2004 Příspěvky: 234
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 3:45 pm Předmět: |
|
|
15 vterin je to pouze v pripade ze mate stejnou pozici a je vtyzkouseno, ze to funguje |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rescuer Spider King

Založen: 07. 09. 2005 Příspěvky: 305 Bydliště: Nujelm
|
Zaslal: ne prosinec 18, 2005 4:42 pm Předmět: |
|
|
Naja napsal: |
15 vterin je to pouze v pripade ze mate stejnou pozici a je vtyzkouseno, ze to funguje |
Teď jsem to vyzkoušel, je to tak. Když se potřebujete přeportovat třeba přes řeku a fizne vám to, tak z toho samého místa můžete teleport svitek opakovat už po 15 vteřinách.
Na těch 15 vteřin v domku jsem předtím přišel tak, že jsem tam pořád seděl na jednom místě . _________________ cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|