Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Dulezite zmeny ve hre aneb GM nikdy nespi
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Miar
Lizardman


Založen: 06. 12. 2005
Příspěvky: 209
Bydliště: The Travellers inn v Trinsicu, izba c.1

PříspěvekZaslal: pá prosinec 16, 2005 4:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No ja som minule isiel niekam vyuzivajuc cechovne porty, a cestou som videl v cechu wariorov nieco co mi vyrazilo dych. To ze tam je 15 parov sparingerov ma este logiku, aj ked je to blbost, ked sparing tak vo vlastnom zaujmne na mieste kde to tolko nelaguje. Ale to je vec toho ze sa buchacom a hilerom nechce vzdy ked si niekoho najdu trepat sa na nejake ine miesto a este dsa to da prekusnut.
Co ma zarazilo bol chlapik uprostred miestnosti trenujuci cooking. Nad hlavou aspon tri oblaciky you see XY burn fish. nedalo mi tak sa ho pytam preco ternuje prave tu kde je pohromade tolko ludi, a odbil ma argumentom "Ked tu minule dvaja trenovali odrazu alchemku tak to tu nikomu nevadilo" ...

to iste minule v cechu kraftov. Traja krafti tam buchaju nieco majstra, a uprostred miestnosti chlapik tri oblaciky nad hlavou "In por ilem". Sa ho pytam ze ci ozaj musi trenit magerku craftom priamo pod nosom ked je tolko inych miest - odpoved: "Ja si mozem trenovat kde ja chcem."

skratka chcem tym povedat ze kym nebude snaha zamedzit lagom u hracov tak GM sa moze aj rozkrajat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 11:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

1. bylo zdraženo kouzlo KVF na pětinásobek potřebných regů
Tohle omezení může vadit akorát tak těm, které GM nazývají "párregové pk šmucky".

2. došlo k zavedení timeru pro teleport svitky (war, craft, vamp v mrofu - velmi dlouhý timer mezi použitím svitku; paladin, klerik - o něco kratší timer, ale také hodně dlouhý; mág, ranger, necro a vamp v člověku - krátký timer) - následně bude upraven Despise
Zajímavá změna, která bude znamenat zavedení nových taktik, což nevidím jakou špatnou věc. Jen bude potřeba si na to zvyknout..

3. byla snížena síla jedu summon šorpionů
Škorpioni umožňovali lehce zlikvidovat silné potvory, to je pravda. Deadly sick bylo moc účinné, ale extremely jed bych jim nechal. Jak teď přesně škorpioni fungují nevím..

4. došlo k zásadní změně vampýrů - jelikož podoba kterou jim dáva morf není podobou přirozenou, je tato ode dneška při smrti ztracena. Timer na remorf byl snížen.
To snížení timeru na remorf určitě potěší. Jen tak dál s takovými úpravami. Vampír by měla být taková univerzální strategická postava a ne jen mlátička Razz.

5. lvl 5 mapy (jakožto top item) již nepůjde vylovit z moře, také byl upraven poměr úspěšnosti získání ostataních map podle logiky. Zničení mapy bylo naopak citelně sníženo.
Mno nevím, sice lvl5 je top mapa, ale proč by se také nemohla plavit ve flašce po moři? Spíš bych jen upravil ty pravděpodobnosti, aby se nejčastěji lovila lvl1 a lvl5 by se našla zřídka. Takhle asi dost rybářů ztratí motivaci. Možná jsem měl smůlu, ale podle mě Lvl4 poklady nestojí za moc a když se teď jen málokdy vyloví jako top rybářský úlovek.. Rolling Eyes
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 12:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Serpin napsal:
Po testech:
Poznatek:
Timer mezi jednotlivou moznosti portnout je u paladina (podle meho mereni) 12 minut !!!


Já jsem také testoval a šlo mi portovat po 15 vteřinách. Podle toho co je psáno, klerik a paladin by měli mít stejný timer.
15 vteřin už mi přijde docela přijatelné, z těmi 12 minutami jsi mě docela vyděsil Twisted Evil.

Nezkoušel jsi to rychle zasebou? Když to píše "You can´t cast this spell yet", tak se ten timer taky přičítá znova..
Nebo že by to GM zas upravili?
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deathless
Gazer


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 297
Bydliště: Nujel'm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 1:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

*kouká že se zde ještě nevyjádřil, tak to běží napravit*

1. bylo zdraženo kouzlo KVF na pětinásobek potřebných regů
Tak to mě osobně příliš nevzrušuje. Sice jsem měl v plánu začít s PvP, ale v těch lagách je to úmor a v čas, kdy nejsou lagy, tak to aby člověk hledal vraha pul hodiny:) Jinak přinejmenším souhlasím s tím, že 1xSS a 1xSA bylo na KVF hodně málo. Ale víc jak na 5 regů od každého bych to asi nezvedal, to se mi zdá zase až moc.

2. došlo k zavedení timeru pro teleport svitky (war, craft, vamp v mrofu - velmi dlouhý timer mezi použitím svitku; paladin, klerik - o něco kratší timer, ale také hodně dlouhý; mág, ranger, necro a vamp v člověku - krátký timer) - následně bude upraven Despise
U crafta teleporty nepoužiju, protože v domku nejdou ani kouzlit Laughing . Co mě šokuje, je pěkně dlouhý timer u Wara atd. I když má magery na max (30), tak poměrně často fizuje i teleport. A třeba když by se šel Terathan Keep, tak i tam je potřeba minimálně na jednom místě teleportu k překročení říčky (stoky). Takže, když mi svitek fizne, což je docela pravděpodobné, bude muset na mě muset zbytek výpravy nějakých 15 minut čekat (možná ještě déle). To mi přijde jako zbytečná pruda (leda že by se ve všech dungách upravila určitá místa, aby se tomu předešlo. A to nemluvím o pastech v dungeonu typu Despise nebo Pride, ale to už se řeší, jak bylo uvedeno na fórech. V lehčích dungách by se měl člověk bez TP obejít. Ale je nepříjemné, pokud se zapadne do terénu, tak se pak dostávat ven. To už bude asi rovnou lepší portnout pryč přes knihu. Jen jsem zvedavej, co budu dělat s tima 9k kusama teleportu, co mám v domku Smile

3. byla snížena síla jedu summon šorpionů
Také by mě zajímalo, jak to teď funguje. Myslel jsem, že byla úprava myšlena tak, že bude dávat slabší jed, ale jak je vidno, tak je už problém s tím, jak oběť nakazit. Nicméně v lehčích dungách se obejdete i bez toho a do HC chodí přeci jen větší počet hráčů, takže se mohou dostatečně vybavit sekáčkama a dýkama. Sice jde víc "o krk", ale zase to bude na jednu stranu zajímavější.

4. došlo k zásadní změně vampýrů - jelikož podoba kterou jim dáva morf není podobou přirozenou, je tato ode dneška při smrti ztracena. Timer na remorf byl snížen.
S vampíkem jsem nikdy nehrál, takže ani nevím, jaký měl timer předtím.

5. lvl 5 mapy (jakožto top item) již nepůjde vylovit z moře, také byl upraven poměr úspěšnosti získání ostataních map podle logiky. Zničení mapy bylo naopak citelně sníženo.
Když je zrušeno tahání mapek z moře, tak bych ale také zvedl její hodnotu. Tím myslím jak pokladovou, tak příšerovou. Co se týká ostatních levelů mapek, zvýšil bych jejich obtížnost, hlavně u levelu 3 a 4. Na lvl 4 stačí většinou jeden nebo dva lidi, což mi připadá slabé. Byl jsem kdysi jedním z rybářů, kteří jedno období lovili poměrně často, ale nyní to nebude tak přitažlivé a sníží to jejich aktivity. Ale myslím si, že to bylo hlavním záměrem této úpravy, nebo se mýlím?
_________________
"Dospělost začíná toho dne, kdy přijímáme zodpovědnost za své činy."

http://deathless.cz

Deathless The Hand of Death, Člen Spolku
Connan Brave Warrior
Coopernik Senior Craft
Conjurer Junior Mage
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Serpin
Kyklop


Založen: 07. 10. 2004
Příspěvky: 626
Bydliště: Hrob

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 1:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

At to zkousim jak to zkousim, zadnejch 15 vterin mi nejde.
_________________
Spravedlivý
(člen Spolku)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 1:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak 15 vteřin to nebude.. zkoušel jsem to předtím jen v domku, kde to psalo buď že ještě nejde znovu kouzlit, nebo že nejde kouzlit v domě (při té hlášce jsem čekal, že už jde kouzlit znovu). Ale realita je jiná, při skutečném zakouzlení jsou jiné timery, takže zkouším znovu a zatím to nevypadá moc dobře Evil or Very Mad.
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deathless
Gazer


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 297
Bydliště: Nujel'm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 1:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

U wara - poslední testování - po 12. Minutě to již jde použít znovu. Tak jsem to zkusil a opět fiz (i když jsem měl všecho a byl jsem vklidu). Nechci vidět až půjde větší výprava a bude se potřeba někam portovat.
_________________
"Dospělost začíná toho dne, kdy přijímáme zodpovědnost za své činy."

http://deathless.cz

Deathless The Hand of Death, Člen Spolku
Connan Brave Warrior
Coopernik Senior Craft
Conjurer Junior Mage
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 3:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Napočítáno 10 minut 30 vteřin. Na můj vkus trochu moc Smile ale bude se to muset překousnout.
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Naja
Kráska


Založen: 07. 07. 2004
Příspěvky: 234

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 3:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15 vterin je to pouze v pripade ze mate stejnou pozici a je vtyzkouseno, ze to funguje
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rescuer
Spider King


Založen: 07. 09. 2005
Příspěvky: 305
Bydliště: Nujelm

PříspěvekZaslal: ne prosinec 18, 2005 4:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Naja napsal:
15 vterin je to pouze v pripade ze mate stejnou pozici a je vtyzkouseno, ze to funguje


Teď jsem to vyzkoušel, je to tak. Když se potřebujete přeportovat třeba přes řeku a fizne vám to, tak z toho samého místa můžete teleport svitek opakovat už po 15 vteřinách.
Na těch 15 vteřin v domku jsem předtím přišel tak, že jsem tam pořád seděl na jednom místě Twisted Evil.
_________________
cleric Rescuer, Člen Spolku, The Hand of Life
ranger ShadowMaster
vampire Shadow Claw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 4 z 7

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.