| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 7:04 pm Předmět: |
|
|
No vždyť právě. Jen jsem se snažil ukázat že na to existuje i pohled z druhé strany. Navíc nic proti IK nemám, jen mě zajímalo co byl ten důvod který měl na mysli Dread. Ale to je OT, takže se radši vraťme k tématu :o)). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Retromancer Mirror Spider

Založen: 17. 11. 2003 Příspěvky: 473 Bydliště: Domek v pustine...
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 7:05 pm Předmět: |
|
|
A on do vcelku nedavne doby byl stone nastalo (i po smrti)
K cemu dal - k IK od nestvur a onomu "prdelsejvingu" diky statum od Myth brneni" Opet necham promluvit Dreada, ktery je (podle meho) zkusenym hracem :
| Dread napsal: |
| Lestat napsal: |
| Mno pravda to samozrejme je-nicmene v konecnem dusledku to ma vyznam jen pri opravdu krizovych situaci kdy prezijes jen diky tem 4 hp a poresujes zbytek druziny. |
Jistě, můžeš si říct: "zbyly mi 4hp díky mithrilu" a myslíš tím, že jsi měl o těch pár hp lepší staty. Ale pravda to není právě kvůli tomu, že dmg obdržená od npc je podstatnou měrou o náhodě, potom až o nějaké logice.
ad IK: IK dřív nebyl. Ale jak se hráči postupně zdokonalovali v PvM a vyzráli na AI monster (která má na Sphere hodně omezené možnosti), bylo potřeba to PvM nějak "okořenit". Nejprve to začalo králíčky z Al Kajdy. Ti jsou ještě v pohodě, je proti nim obrana a když dostane hráč IK, je to vždy jeho chyba (neměl RA, neměl IJS). No ale pak se postupně přidávalo IK top npc. No a vrcholem "umění" jak dělat dungeony jsou IK obyčejní ptáci a IK neviditelné pasti. |
Takze ve zkratce - vzhledem k tomu, ze napriklad Reaktiv Armor od paladina (nebo clerdy, nebo itemu) ma na moznosti IK nebo DMG vseobecne daleko vetsi vliv, nez tech par bodiku AR rozdilu mezi valorite napriklad a mytherilem, o HP nemluve, tak je vcelku jasne videt, ze vypocitavejsi hrac si na sebe vezme valorite plate combo a udela si makro na nasazeni gold ringu nebo jeste lepe na bubinek a loutnicku. Usetri tim obrovske penize (rozdil mezi valorite a mytherill je uz hodne zretelny) a pokud ty itemky pouzije, bude na tom prakticky lepe - bude lepe chranen pred DMG a IK od jakekoli nestvury, nez hrdina v myth plate combu. A pokud prece jen umre a prijde o veci rozdil ve financni strance je velice zretelny...
Tolik muj pohled na vec.
PS : Je krasne psat na forum, kam pisi ostatni prizpevatele rozumne posty - z imperia me jde hlava kolem
EDIT : samozrejme hrac v myth combu, pouzivajici dane itemy ma samozrejme prakticky daleko lepsi sance na preziti - ovsem rozsah nahody je tusim obrovsky, takze...
Vseobecne : Zaslech jsem neco o obrovskem armoru NPC ve zbrojich (tribalove apod) ktery jde do vyse nekolika stovek... _________________ Retromancer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 7:25 pm Předmět: |
|
|
Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá :o)). _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Retromancer Mirror Spider

Založen: 17. 11. 2003 Příspěvky: 473 Bydliště: Domek v pustine...
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 7:30 pm Předmět: |
|
|
Take je velky rozsah mozneho DMG - zvlast u TOP nestvur. I tak je to videt - obcas dostanes ranu za 100 a pri stejnem boostu obcas i IK do 220... _________________ Retromancer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 7:39 pm Předmět: |
|
|
Nojo. Ale je to program. Musí existovat nějaký algoritmus podle kterého se zranění počítá a to včetně onoho faktoru náhody. Kdyby nic takového nebylo, je jedno jestli mě mlátí zombík nebo kyklop. Nechce se mi věřit že opravdu nejde nic takového nějak zjistit. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Frantisek Elder Daemon
Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 1750
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 8:22 pm Předmět: |
|
|
| Baltik napsal: |
....ale schopnosti daneho hrace, a jen ti nejlepsi by je meli byt u sebe nosit.
Proste nahrazuje herni schopnosti schopnostmi ekonomickymi (a to vubec nemluvim o tom, ze obcas se kupuji gp za real ((((((( )
( |
s těmi schopnostmi mas pravu, mela by to byt spise odměna pro opravdu šikovného.
A pokud jde o kupovani za real... na to jsem uplně zapomě. Bohužel se tyto věci dějí  _________________ Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 10:43 pm Předmět: |
|
|
| Hellmaster napsal: |
Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá )). |
To mi na UO velice chybi, vubec netusim v jakych cilsech se pracuje, coz je jinak alfou a omegou u jinych RPG ktere bezne kostuji. _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Wolf Despise Mage

Založen: 12. 12. 2003 Příspěvky: 2588 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 10:56 pm Předmět: |
|
|
| Sharlon Emir napsal: |
| Hellmaster napsal: |
Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá )). |
To mi na UO velice chybi, vubec netusim v jakych cilsech se pracuje, coz je jinak alfou a omegou u jinych RPG ktere bezne kostuji. |
Mě se to naopak líbí . Má to svoje kouzlo když každej má svoji teorii na ty výpočty a pak se lidi dohadujou kdo má asi pravdu .
Když po tobě na srazu hodím sklenicí od Kofoly, budeš si taky vypočítávat pravděpodobnost zásahu tvé hlavy a jeho případnou účinost?  _________________ podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4907 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: pá srpen 13, 2004 11:02 pm Předmět: |
|
|
Nojo, má to svoje kouzlo. Ale to propočítávání a plánování má kouzlo taky :o)).
(Jak jsem se v jinym topicu zmiňoval o tom Ragnaroku, to je přesně ono. Člověk tam stráví plánováním skillů a statů svojí postavy pomalu víc času než hraním a geniálně se u toho baví. Spočítá si jaký bude na 99tym levelu dávat zranění, kolik toho vydrží, jak bude nepřemožitelná a úplně slintá nad tim jak bude dokonalá. Zamiluje si jí a představuje si jak s ní zabíjí všechna ta monstra. Stane se jeho součástí. A pak spustí tu hru a šudlá se tam s postavičkou na 14tym levelu která se té jeho vysněné ani zdaleka nepodobá...ale hráč je spokojenej, protože to má naplánovaný...) _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: so srpen 14, 2004 1:43 am Předmět: |
|
|
| Retromancer napsal: |
| Take je velky rozsah mozneho DMG - zvlast u TOP nestvur. I tak je to videt - obcas dostanes ranu za 100 a pri stejnem boostu obcas i IK do 220... |
Nejakou nahodou jsem prezil titanovu ranu.. a o tom to je.. _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|