Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Konečně !!! - Zprovozněna síň mystiků
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 7:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No vždyť právě. Jen jsem se snažil ukázat že na to existuje i pohled z druhé strany. Navíc nic proti IK nemám, jen mě zajímalo co byl ten důvod který měl na mysli Dread. Ale to je OT, takže se radši vraťme k tématu :o)).
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Retromancer
Mirror Spider


Založen: 17. 11. 2003
Příspěvky: 473
Bydliště: Domek v pustine...

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 7:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A on do vcelku nedavne doby byl stone nastalo (i po smrti) Very Happy
K cemu dal - k IK od nestvur a onomu "prdelsejvingu" diky statum od Myth brneni" Opet necham promluvit Dreada, ktery je (podle meho) zkusenym hracem :
Dread napsal:
Lestat napsal:
Mno pravda to samozrejme je-nicmene v konecnem dusledku to ma vyznam jen pri opravdu krizovych situaci kdy prezijes jen diky tem 4 hp a poresujes zbytek druziny.


Jistě, můžeš si říct: "zbyly mi 4hp díky mithrilu" a myslíš tím, že jsi měl o těch pár hp lepší staty. Ale pravda to není právě kvůli tomu, že dmg obdržená od npc je podstatnou měrou o náhodě, potom až o nějaké logice.


ad IK: IK dřív nebyl. Ale jak se hráči postupně zdokonalovali v PvM a vyzráli na AI monster (která má na Sphere hodně omezené možnosti), bylo potřeba to PvM nějak "okořenit". Nejprve to začalo králíčky z Al Kajdy. Ti jsou ještě v pohodě, je proti nim obrana a když dostane hráč IK, je to vždy jeho chyba (neměl RA, neměl IJS). No ale pak se postupně přidávalo IK top npc. No a vrcholem "umění" jak dělat dungeony jsou IK obyčejní ptáci a IK neviditelné pasti.


Takze ve zkratce - vzhledem k tomu, ze napriklad Reaktiv Armor od paladina (nebo clerdy, nebo itemu) ma na moznosti IK nebo DMG vseobecne daleko vetsi vliv, nez tech par bodiku AR rozdilu mezi valorite napriklad a mytherilem, o HP nemluve, tak je vcelku jasne videt, ze vypocitavejsi hrac si na sebe vezme valorite plate combo a udela si makro na nasazeni gold ringu nebo jeste lepe na bubinek a loutnicku. Usetri tim obrovske penize (rozdil mezi valorite a mytherill je uz hodne zretelny) a pokud ty itemky pouzije, bude na tom prakticky lepe - bude lepe chranen pred DMG a IK od jakekoli nestvury, nez hrdina v myth plate combu. A pokud prece jen umre a prijde o veci rozdil ve financni strance je velice zretelny...

Tolik muj pohled na vec.

PS : Je krasne psat na forum, kam pisi ostatni prizpevatele rozumne posty - z imperia me jde hlava kolem Laughing

EDIT : samozrejme hrac v myth combu, pouzivajici dane itemy ma samozrejme prakticky daleko lepsi sance na preziti - ovsem rozsah nahody je tusim obrovsky, takze...

Vseobecne : Zaslech jsem neco o obrovskem armoru NPC ve zbrojich (tribalove apod) ktery jde do vyse nekolika stovek...
_________________
Retromancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 7:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá :o)).
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Retromancer
Mirror Spider


Založen: 17. 11. 2003
Příspěvky: 473
Bydliště: Domek v pustine...

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 7:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Take je velky rozsah mozneho DMG - zvlast u TOP nestvur. I tak je to videt - obcas dostanes ranu za 100 a pri stejnem boostu obcas i IK do 220...
_________________
Retromancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 7:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nojo. Ale je to program. Musí existovat nějaký algoritmus podle kterého se zranění počítá a to včetně onoho faktoru náhody. Kdyby nic takového nebylo, je jedno jestli mě mlátí zombík nebo kyklop. Nechce se mi věřit že opravdu nejde nic takového nějak zjistit.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frantisek
Elder Daemon


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 1750

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Baltik napsal:
....ale schopnosti daneho hrace, a jen ti nejlepsi by je meli byt u sebe nosit.
Proste nahrazuje herni schopnosti schopnostmi ekonomickymi (a to vubec nemluvim o tom, ze obcas se kupuji gp za real Sad((((((( )
(


s těmi schopnostmi mas pravu, mela by to byt spise odměna pro opravdu šikovného.
A pokud jde o kupovani za real... na to jsem uplně zapomě. Bohužel se tyto věci dějí Sad
_________________
Frantisek ml. Zastupce představeneho Spolku
Ten co nosí Spellbook proklatě nízko
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sharlon Emir
Nightmare


Založen: 12. 02. 2004
Příspěvky: 984
Bydliště: Místo věčného odpočinku

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 10:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:
Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá Surprised)).


To mi na UO velice chybi, vubec netusim v jakych cilsech se pracuje, coz je jinak alfou a omegou u jinych RPG ktere bezne kostuji.
_________________

Smrt je jediná životní jistota!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wolf
Despise Mage


Založen: 12. 12. 2003
Příspěvky: 2588
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 10:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Sharlon Emir napsal:
Hellmaster napsal:
Hmmm. Škoda že neni něco co jako rovnice podle který se dmg počítá Surprised)).


To mi na UO velice chybi, vubec netusim v jakych cilsech se pracuje, coz je jinak alfou a omegou u jinych RPG ktere bezne kostuji.


Mě se to naopak líbí Very Happy . Má to svoje kouzlo když každej má svoji teorii na ty výpočty a pak se lidi dohadujou kdo má asi pravdu Very Happy.

Když po tobě na srazu hodím sklenicí od Kofoly, budeš si taky vypočítávat pravděpodobnost zásahu tvé hlavy a jeho případnou účinost? Very Happy
_________________
podepsán:
Wolf (paladin, Člen Spolku a bývalý Pán rekrutů)
IN VINO VERITAS - VE VÍNĚ JE PRAVDA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4907
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2004 11:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nojo, má to svoje kouzlo. Ale to propočítávání a plánování má kouzlo taky :o)).

(Jak jsem se v jinym topicu zmiňoval o tom Ragnaroku, to je přesně ono. Člověk tam stráví plánováním skillů a statů svojí postavy pomalu víc času než hraním a geniálně se u toho baví. Spočítá si jaký bude na 99tym levelu dávat zranění, kolik toho vydrží, jak bude nepřemožitelná a úplně slintá nad tim jak bude dokonalá. Zamiluje si jí a představuje si jak s ní zabíjí všechna ta monstra. Stane se jeho součástí. A pak spustí tu hru a šudlá se tam s postavičkou na 14tym levelu která se té jeho vysněné ani zdaleka nepodobá...ale hráč je spokojenej, protože to má naplánovaný...)
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timeo
Arach


Založen: 01. 12. 2003
Příspěvky: 1016
Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu

PříspěvekZaslal: so srpen 14, 2004 1:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Retromancer napsal:
Take je velky rozsah mozneho DMG - zvlast u TOP nestvur. I tak je to videt - obcas dostanes ranu za 100 a pri stejnem boostu obcas i IK do 220...


Nejakou nahodou jsem prezil titanovu ranu.. a o tom to je..
_________________
Timeo.. zavaty v prachu na knihovne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 6 z 7

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.